Wat zou jij doen?

Stel…
je ontmoet een jongen in de discotheek, je loopt de hele avond te flirten en aan het eind van de avond zoenen jullie.
voordat hij weggaat geef je hem je nummer.
als je na een week niks van hem hoort besluit je hem toe te voegen op hyves.
je krijgt een berichtje terug met ‘ken ik jou?’
vervolgens reageer je met; als het goed is wel van vorige week in die en die discotheek.
de reactie die je erop terugkrijgt is;
ooh, sorry, sorry, het spijt me echt!
wat alcohol wel niet allemaal met je kan doen…
hoe is het met je?
aan de ene kant voel je je superbeledigd, aan de andere kant denk je ja maar misschien is het niet persoonlijk bedoeld, ik ben ook wel eens een keer dronken geweest en heb toen mijn flirt van die avond niet meer herekend.
hoe zou je reageren? en als je contact zou houden wat zou je dan terugsturen?

uhmm njaa hij herkende je erna toch??:stuck_out_tongue:
toen je m een beetje op weg hielp haha
maarre nja wel stom dat ie t niet wist’
als je m echt leuk vind gewoon even kijken hoe die verder is…
dus gewoon contact houden en afkappen kan altijd nog

Discofout. Ik spreek eigenlijk nooit jongens uit de disco daarna nog…

Ik had hem niet toegevoegd op hyves.
Hij belde niet, his loss

Nouja, ik begrijp wel dat hij je niet herkend (als hij inderdaad dronken was).
Ik zou 'm ook niet toegevoegd hebben op Hyves, of ik zou 'm in ieder geval verwijderen van m’n profiel.

Gewoon, kijken hoe het loopt. Je kan er misschien een goede vriend aan overhouden. Of als het niets wordt, tja, dan heb je maar geprobeerd en is het nog steeds niet het einde van de wereld.

misschien dat hij na dit berichtje nog wat zegt, dan heeft hij misschien weer interesse.
anders dan ehh… niet, he. :slightly_smiling_face:
ik spreek eigenlijk nooit meer jongens uit disco’s, ik weet heo debiel ik af en toe kan doen, daar hoef ik echt niet aan herrinerd te worden xD.

gewoon normaal blijven doen, je zegt zelf het is jou ook al eens gebeurd, wat je misschien helemaal niet zo bedoelde…
hij heeft er wel spijt van, aan zijn reactie te zien xD
Gewoon kijken of het een leuke jongen is…