Wat zou jij doen?

Hoi allemaal,

Ik zit een beetje met een persoonlijke crisis:p na een langere tijd single zijn ben ik nu aan het daten met een hele leuke jongen. Super aardig,lief,knap…

Maar… Ik ken deze jongen via via… En ik beet dat hij bij zijn vorige vriendin is vreemd gegaan. 2x. Ook communiceerde hij met andere meisjes die niet normaal is als je een vriendin hebt.
Hij heeft al meerdere vriendinnen gehad… Nooit lang omdat hij zich niet wilde binden en ook wilde proberen hoe het met andere meisjes was. Hij is nu 24.
Ook wel typisch… Zijn vader was ook zo. 3 x getrouwd geweest en meerdere keren vreemd gegaan… Zou vreemdgaan dan toch echt in de genen zitten?:stuck_out_tongue:

Nu is het probleem dat ik echt anti vreemdgaan ben maar deze jongen wel heel erg leuk vind. Mijn vrienden raden mij het allemaal af iets met hem te beginnen maar ik twijfel toch wel heel erg.

Wat zouden jullie doen? :flushed:

Als je je kop erbij houdt, kan je het proberen. Je kan hem alleen niet veranderen. Je kan wel de reden zijn waarom hij wil veranderen. Ik zou er toch voor gaan… but thats me

Zou het niet doen.

Ik zou het niet doen. Als je een relatie begint en hij gaat vreemd dan ben je veel harder gekwetst dan nu meteen te kappen.

Ik zou het ook niet doen. Je kan het proberen, maar wie zegt dat hij nu wel wil binden? Heeft hij dat gezegd? En ik denk toch dat je in een relatie dan toch al gauw wat wantrouwiger bent door zijn verleden.

+ paringsgedrag is erfelijk.

serieus hoor, doe psychologie studeren enzo.

Ik heb het idee dat mannen die vreemdgaan… Dat vaak blijven doen…

Dat het een eigenschap is van sommige mannen… Of ben ik dan te negatief?:stuck_out_tongue:

Eenmaal een vreemdganger altijd een vreemdganger hoor je wel is. Mijn ex is in zijn vorige relaties ook altijd vreemd gegaan en hij heeft er behoorlijk wat gehad voor mij. Toen ik een relatie met hem had was hij ook met een ander meisje aan t appen en loog hij erover dat hij haar vaak zag. Wat er precies is gebeurd weet ik niet, maar door zijn vroegere vreemdgaan ging dat wel heel veel door mijn hoofd. Dus pas op dat je niet een relatie aangaat omdat je denkt dat het misschien anders is, ik zeg niet dat je het niet moet doen, maar luister naar je hart. En wat hier al eerder is gezegd, je wil niet de hele tijd twijfelen of je vriend wel trouw aan je is, believe me i’ve been there. succes. x

Ik zou goed nagaan bij hem of hij dit serieus neemt of jou als tussendoortje ziet. Want dan zou je het kunnen proberen. Maar met deze geschiedenis lijkt hij er niet echt klaar voor, hoe leuk hij ook is.

neen het is de waarheid, is wetenschappelijk onderzocht.

Als je er toch voor gaat, vergeet niet dat je nog sterkere gevoelens krijgt.
Dan wordt het nog lastiger om afstand te blijven.
Je kan natuurlijk altijd met hem praten waarom hij denkt dat het nu goed blijft gaan?

Ik zou er in dit geval toch wel voor gaan!
Hierboven lees ik allemaal reacties dat mensen er niet voor zouden gaan, aangezien hij al een aantal keer is vreemdgegaan. Wat als deze jongen dat nou wilt veranderen? Maar degene voor wie hij valt is bang om gekwetst te worden en gaat er door deze reden niet voor? Je kan dan zeggen, eigen schuld. Maar fouten zijn er om gemaakt te worden, en om te verbeteren. Misschien wilt hij zichzelf verbeteren.
Praat er gewoon met hem over, dat je wel angstig bent om met hem verder te gaan door z’n verleden, maar kap het niet af. Jij kan het meisje zijn waarvoor hij wilt veranderen, onthoud dat jij hem niet kan veranderen maar dat hij dit helemaal zelf moet doen.
Wees gewoon duidelijk en zet je grenzen!

Heel veel succes ermee, ben benieuwd of we er nog wat over horen!

Ik geloof er toch nooit zo dat een jongen of man dan ineens zou wil veranderen. Je hóeft niet vreemd te gaan, namelijk. Dat je je niet wil binden, dat is prima. Maar dan moet je daar eerlijk voor zijn en geen mensen bedonderen. Dat geeft mijn inziens al aan hoe hij in elkaar steekt.

Nou… als hij dat als voorbeeld heeft gekregen van zij vader, is dat idd wel heel makkelijk om over te nemen.

Ik zou de ‘gok’ wagen. En dat komt omdat ik zelf altijd dingen met eigen oren wil horen en eigen ogen wil zien. Ik geloof alleen op daden die ik zelf heb meegemaakt :wink:

Als je hem écht heel leuk vind zou ik het gewoon doen,