Wat zou jij doen?

Hey iedereen!

Ik zal maar direct beginnen met vertellen. :wink:
Sinds december ken ik een leuke jongen, en sindsdien praat ik er eigenlijk al ongeveer elke dag mee. Ik heb er ook al een paar keer mee afgesproken, maar vorige week donderdag tijdens de vakantie was het wel anders… Hij heeft mij gekust, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vond, dus ja ik vind hem eigenlijk wel heel erg leuk, maar nu vandaag toen ik hem op school zag wist ik eigenlijk helemaal niet hoe ik moest doen tegen hem, ik vond het zelfs redelijk awkward, gewoon omdat hij tot de ‘populairdere’ jongens behoort en ja oke gewoon haha.
Ik heb dan gewoon gedaan alsof ik hem niet zag, waar ik nu eigenlijk wel spijt van heb maar op dat moment lukte het gewoon niet wat ik eigenlijk echt wel raar vind…
Heeft iemand zoiets ook al meegemaakt? Zo ja wat deed jij dan of ging het gewoon over?
Sorry dat het misschien raar lijkt allemaal, maar ja ik vind het echt wel redelijk vervelend…

Alvast bedankt voor jullie antwoorden xxx

Kalverliefde?

sindsdien praat ik er eigenlijk al ongeveer elke dag mee, via whatsapp?

Ik zou je er niet druk over maken, als je er mee zit kan je wel de volgende keer gewoon hoi zeggen.

Ik heb ook wel een keer met iemand gezoend maar daar had ik spijt van, dus die gene probeerde ik niet eens aan te kijken haha.

Maar raar is het echt niet hoor!

Ik vind het een beetje raar dat zoveel meiden het over ‘populair’ hebben en dan niet durven praten.
Net alsof je verschillende standen hebt en hij boven jouw stand leeft :’)
Dat hij bekender is onder de mensen betekent niet dat jij geen recht hebt om zijn crush te zijn?
Waarom kan je niet gewoon een praatje met hem maken? Het is niet die ‘populaire’ crush, maar het is de jongen waar je mee bezig bent.
En waarom heb je leuke doorgekruisd?