Sorry voor het lange verhaal, maar je zou me echt helpen als je het even leest!
Toen ik anderhalf jaar geleden een relatie kreeg met mijn vriend, was er meisje van onze studie dat de hele tijd achter hem aan zat. Ze zat ook in zijn vriendengroepje, maar hij verzekerde mij dat hij haar echt niks vond en dat er niks zou gebeuren.
Begin dit schooljaar vertelde hij aan mij dat hij toch een keer met haar gezoend had terwijl wij al iets hadden. Dat was al een paar maanden geleden toen, maar hij had zo’n spijt dat hij het toch nog wilde vertellen blijkbaar. Ik heb toen echt zooo getwijfeld om het uit te maken, vooral omdat hij achter mijn rug om met haar heeft geflirt en zich gewoon heeft laten versieren. Maar aan de andere kant was onze relatie juist zo fijn, en we hadden net een fantastische vakantie gehad met elkaar, dus ik wou het toch nog proberen. Hij heeft het contact met haar toen helemaal verbroken, waardoor hij ook zijn beste vrienden van studie bijna niet zag (ze gingen altijd met z’n vieren dingen doen).
Nu was hij donderdag op een feestje van een van die vrienden, en toen heeft hij ook met dat meisje gepraat (alleen, buiten). Ze hebben heel lang gepraat, en zij heeft gezegd dat ze nog steeds gevoelens voor hem heeft maar dat ze graag weer vrienden wil zijn. Dus dat hebben ze afgesproken, het bevestigd met een knuffel en mijn vriend kwam 's nachts helemaal blij thuis dat hij zijn vrienden weer zou gaan zien.
Mijn dilemma: ik wil niet verbieden dat hij met zijn vrienden afspreekt, maar zij is er altijd bij en dat vind ik gewoon kut. Altijd als ze dronken is smst ze hem nog liefdesverklaringen en mijn vriend is nooit ‘normaal’ vrienden met haar geweest, omdat ze hem altijd zit te versieren.
Wat zouden jullie doen?