Wat zou jij doen met mn haar..? Advice plz! :)

Ik zal eerst effe mijn situatie uitleggen:
ik heb mijn haar momenteel WIT geverfd, in het begin vond ik dit heel leuk maar ben die kleur nu een beetje beu. Vind het er ook plots een beetje onnatuurlijk uitzien dus daarom wil ik het er wat natuurlijker laten uitzien…

enkele knelpunten zijn:

1. ik heb clip-in extensions(echt mensenhaar) die ik bijna dagelijks draag, dus deze zouden ook op de één of andere manier moeten meegeverfd/gekleurshampood worden
  2. mijn haar groeit ENORM snel, waardoor ik heel snel UITGROEI heb, en dit zit me eigenlijk vooral dwars… om een voorbeeld te geven, heb mijn uitgroei 6 weekjes geleden laten bijwerken en heb nu (heb het gemeten) al 3 centimeter uitgroei… en ben telkens 45 euro kwijt als ik men uitgroei laat behandelen, wat dus echt wel te duur is om elke maand uit te geven. (men uitgroei is btw donkerbruin) mss iemand die een goedkoop product weet om men uitgroei dan te ontkleuren dat hardnekkig genoeg is zodat het niet ros/geel kleurt zodat ik het voortaan zelf kan doen?
  3. Ik wil dat mijn haar blond blijft, donkerder mag, maar niet té donker, zolang het maar natuurlijker oogt, heel lichtbruin zou mss ook wel leuk zijn

Wat stellen jullie voor? / Wat zouden jullie doen in mijn plaats?

Ik had al gedacht aan ofwel een middenblonde/lichtbruine kleurenshampoo over geheel mijn haar, ofwel enkele lowlights, ofwel (jij mss een ideetje?) …?

(foto’s van hoe het er momenteel uitziet kan je zien op mn profiel)

Alvast bedankt.

-Sanne

ff foto hier plaatsen is ook wel makkelijk :slightly_smiling_face:

http://img814.imageshack.us/img814/6481/sannehr.jpg

voila

Ik zou het natuurlijk blond laten verven. Misschien dat bruin ook leuk staat, maar naar mijn idee is dat misschien een beetje te, voor je lichte huid.

lichtbruine plukjes er door heen?

ik zou het honingblond laten verven, ik denk dat dat heel leuk zal staan.

Je hairextensions eruit halen en ik zou het een beetje lichtbruin verfen, of wat natuurlijker blond, maar zo vind ik je haar eigenlijk ook leuk hoor.

ten eerste 45 EURO VOOR UITGROEI? NAAR WELKE KAPPER GA JIJ GIRL :stuck_out_tongue:
Ten 2e ik vind je haar niet echt wit, tis gewoon platina blond.
Ik zou het heel lichtbruin verfen. Maar vind dit indd ook wel leuk maar snap wel dat je t zat bent.
Ik heb van mezelf heel donker haar en nu heb ik t 5 maanden licht bruin, en nu wil ik er ook vanaf :stuck_out_tongue:
Maar vind wel een nieuwe kapper ervoor want die je nu hebt is echt duur hoor :stuck_out_tongue:

hmm ik dacht dat mijn kapper nog niet zo duur was? :stuck_out_tongue: tegenover andere kappers dan… ik woon wel in België moet ik er bij zeggen :stuck_out_tongue:
maar als er dus mensen zijn die een goedkoop product weten om uitgroei te ontkleuren, is dat zeer welkom
degene die ik al geprobeerd heb en niet werkten (lees: ros werden) zijn: Kruidvat huismerk en Garnier. daarna durfde ik niet meer in ging ik sindsdien altijd naar de kapper :stuck_out_tongue: maar als iemand een echt goed doe-het-zelf product weet, let me know!

en goh ja, zo gaat dat altijd bij mij, heb ik donker haar, wil ik licht, heb ik licht, wil ik donkerder :grin: echt erg
Op deze foto zie je het niet zo goed, maar in’t echt ziet het er echt wel een pak onnatuurlijker uit :frowning_face:

denk dat ik eerst een kleurshampoo ga proberen (nadat mn uitgroei is bijgewerkt) … honingblond lijkt me wel wat, maar lichtbruin dan ook weer… moeilijk :confused:

Je moet het sooowieso niet ontkleuren. Ontkleuren houd in dat het nog blonder word…

Dit zal je inderdaad denk ik heel mooi staan, of donkerblond.

natuurlijk lichtblond, of donkerblond verven.

enkel mn uitgroei ontkleuren hé, anders heb ik vanaf mn uitgroei 2 verschillende kleuren…

Ik vind dat witte echt cool! Maar als je het zat bent zou ik het gewoon koperrood laten verven. Nee even serieus. Lijkt me echt mooi bij jou.

maar als je het nu in een andere kleur wilt dan hoef je toch niet weer eerst je uitgroei te doen? nu moet je gewoon alles in 1x in die nieuwe kleur doen

Mag ik jou wat vragen? :stuck_out_tongue:

Ik heb zelf ook donkerbruin haar, en zit eraan te denken om het witblond te doen… Heb het alle kleuren al zo’n beetje gehad behalve blond, en geel/goudblonde kleuren staan niet bij mijn huidskleur, ik heb een heel lichtgetinte huid met een gele ondertoon.

Hoe heb jij het wit gekregen? In 1 kappersbeurt of meerdere?
Hoe is de gezondheid van je haar nu? (Heb zelf een korte schuine boblijn dus zo erg is het niet als mijn haar uitdroogt, maar toch haha)
En hoe ziet het eruit als je na 6 weken die uitgroei hebt, echt lelijk of kan het nog wel zeg maar?

Enneh, effe ontopic; Ik vind dit wel mooi bij jou staan qua kleur:

http://www.robpeetoom.nl/data/page/6/zomerlook-09-animation.gif

En als je verschillende kleuren blond in je haar neemt, dus low/highlights, of de aanzet iets donkerder, dan ziet het er al heel veel meer natuurlijk uit :wink:

Maar haar uitgroei is donkerbruin dus dan krijgt ze kleurverschil.

Wauw, ik vind jouw haar nu heel mooi !

honingblond zou je idd goed staan!

Ten eerste vind ik je dit bést leuk staan!
ten tweede: je kunt het best bruin verven/ donker blond .

http://i38.tinypic.com/262vfba.jpg

Dit is mary-kate olsen, misschien dat zij je kan inspireren?
Ik hoop dat ik je heb geholpen. x]