stel je voor je wint 30 miljoen euro , wat zou je er mee doen ?
ik zou gaan verhuizen naar New York & een deel aan t goede doel geven
stel je voor je wint 30 miljoen euro , wat zou je er mee doen ?
ik zou gaan verhuizen naar New York & een deel aan t goede doel geven
dat vind ik best moeilijk, ik zou denk ik liever twee miljoen winnen dan 30 miljoen, dat is gewoon te veel haha.
ik zou sowieso de helft weggeven aan goede doelen.
Van de rest zou ik een leuk huis kopen, met een stuk grond erbij. En leuke cadeaus kopen voor vrienden en familie, en een keer shoppen en dan alles kopen wat ik leuk vind (:
leuk hihi !
Heb er even over na zitten denken…
Denk dat ik sowieso eerst met familie en vrienden groots ga vieren dat we gewonnen hebben.
Dan zou ik eerst eens vorstelijk gaan shoppen met m’n beste vriendinnen. Dan zou ik de goede doelen om me heen steunen. De schuld van mijn ouders afbetalen. Zorgen dat opa en oma goede zorg krijgen en dat zij niet in een verpleeghuis hoeven te wonen. Mijn familie financieel steunen waar zij het nodig hebben, dan vooral mijn ouders en m’n tante, zij die het niet zo breed hebben. Voor mijn vader zou ik misschien wel een woonboot willen kopen, daar heeft hij altijd van gedroomd! Een grote, zodat mijn mama ook tevreden kan zijn hihi, aangezien ze niet op een woonboot wil wonen omdat het allemaal zo klein en compact is, wat natuurlijk niet hoeft, tenzij je geen geld hebt …
Ik zou nog wel doorgaan met werken, het werk wat ik doe vind ik leuk! Zou het niet willen missen.
Ik zou een groot gedeelte opzij zetten. En geven aan andere goede doelen, maar wel waarvan ik weet dat het geld wat ik geef ook daadwerkelijk komt waar het nodig is. Dit zullen dan kleine stichtingen zijn die zelf hulp bieden en geven.
Verder eens wat reizen met m’n vriend, genieten van het leven. Een huisje in een warm land voor de winterdagen. Ik zou gaan genieten, meer leuke dingen doen. Omdat daar nu ook geld voor is. Al zou ik ook zeker gelukkig zijn zonder die 30 miljoen. Ik zou mijn leven niet zo drastisch willen veranderen. Het blijft een fantasie Wel een leuke fantasie!
Mijn vriend 10 miljoen geven, zodat hij uit zijn schulden is een leven kan lijden.
Euhm dan zou ik een huis kopen in Australië, En California (rijkste van de wereld) en ene in Italië, Parijs en Spanje.
En voor de rest aan goede doelen en heel veel op vakantie gaan naar mijn vakantie huisjes
Ik blijf sowieso hier in Amsterdam wonen, maar wel in een ander huis. Een leuk vakantiehuisje ergens waar het lekker warm is. Ik help mijn ouders natuurlijk met alles wat ze nodig hebben. Laat ik niet beginnen met hoeveel ik ga winkelen. En een paar goede doelen steunen.
Ik zou sowieso gaan shoppen in Parijs, Londen en New York. Ik zou een nieuw huis kopen voor mijn familie, en mijn grootste droom: Zweinstein na laten maken en er dan echt een school van maken
wonen in amerika, liefst orlando of los angeles. 5 miljoen doneren aan een goed doel… en voorderest sparen en veeeeel winkelen haha!
Met al mijn vriendinnen, familie enzo een geweldige vakantie waar we blijven wonen ( op Hawaii ofzo) en dan superveel shoppen en zwemmen enzo.
Een eigen huisje kopen en de rest op mijn spaarrekening zetten.
Alles een bruno mars geven zodat hij mij een contract geeft :’)
Hmm geld maakt niet gelukkig vind ik maar, ik zou er naar Australië gaan en daar een huis kopen. En dan in Afrika rondreizen om daar vrijwilligerswerk te doen.
Waarom Bruno Mars
Mezelf doodwinkelen (eerst ‘nutteloze’ dingen als kleren, boeken, multimedia … en vervolgens dingen als auto, huis, reizen, …), doodfeesten, een deel aan mijn ouders schenken en de rest op de bank zetten.
Ik zou de hypotheek van ons huis aflossen en een nieuwe auto voor mij en mn moeder kopen :’) en daarna op vakantie/wereldreis en winkelen en ik zou de rest op de bank zetten.
Shoppen shoppen shoppen
Vooral veel reizen
Arme kinderen laten studeren
En op de bank zetten denk ik…
Verhuizen naar Londen en flink shoppen.
Voor mezelf een huisje in spanje kopen (of meerdere ) , voor mijn ouders een nieuwe auto + huisje in zwitserland. Misschien een privejet ofzo erbij, zodat ik én de hele wereld over kan vliegen en makkelijk naar hen. Mijn broer een eigen laboratorium geven…ehhh, vrijwilligerswerk in India gaan doen! Enne… gewoon random kado’s strooien.
Op de bank zetten en lekker veel rente vangen. En af en toe gewoon iets leuks kopen. Niet ermee strooien maar gewoon mijn hele leven zonder geldzorgen doorbrengen.