Wat zou jij doen in dit geval?

Hey meiden!

Nou, ik zal het zo kort mogelijk proberen te vertellen:
Ik heb al bijna 10 maanden een vriend, ben super gelukkig en blij met hem. Hij zegt altijd dat hij een super schuldgevoel krijg als (hij doet t nooit naar mijn weten) hij een ander meisje knuffelt.

Nu was hij vorige week vrijdag naar een feestje van een vriendin van hem. Die vierde het tot 12uur bij haar thuis, en daarna gingen ze de kroeg in.

In die kroeg heeft een vriendin van mij hem zien dansen en knuffelen met andere meisjes. En tegen mij zegt hij dat als een ander meisje met hem probeert te dansen dat hij dan een vies hoofd trekt en weg loopt.
Hij zat volgens mijn vriendin ook steeds naar haar te lachen op een manier van: niet vertellen hé?!

Wat zouden jullie nu doen? Ik zie hem vanavond, maar ik ben echt ZO boos!
Hij verbied mij om met mijn aller aller aller beste vriend 1x te knuffelen als er een lange vakantie begint, maar hij heeft toen wel met een stuk of 20 verschillende meisjes tegen elkaar aan gedanst en geknuffelt. ;S

Liefs

Ik denk dat je het gewoon moet vragen… maar pas op dat je niet gelijk te beschuldigend overkomt want je hebt tenslotte geen zekerheid dat het echt waar is. Maar vertel gewoon wat je gehoord hebt en dat je benieuwd bent naar zijn kant van het verhaal.

Vragen waarom die zo schijnheilig is.

vraag hoe hij het heeft gehad en als hij er verder niets over zegt dan zou ik er meer een grap van maken zovan: je hebt toch geen rare dingen gedaan ofzo? zoiets en dan kijken hoe het loopt. succes!

lekker met jou vrienden gaan knuffelen :slightly_smiling_face:

Ik snap sowieso al niet waarom hij het erg zou vinden als jij een gewone vriend een knuffel geeft, ik vind dat dat gewoon moet kunnen. Maar ik zou gewoon aan hem vragen waarom hij het zo erg vindt terwijl hij het zelf ook doet. En probeer er geen groot probleem van te maken, straks krijg je ruzie om zoiets stoms!

Vragen of het waar is wat jouw vriendin zegt en wat hij zoekt achter wat hij met andere meisjes doet.