Wat zou jij doen in deze situatie?

De situatie is als volgt:

Je hebt pas een jongen in je klas leren kennen en je hebt af en toe met hem gepraat. En op WhatsApp sturen jullie af en toe xjes (meestal ben jij diegene…) & soms uit het niets, zonder dat je het verwacht, krijg je opeens een kuspoppetje met een hartje teruggestuurd.
Meestal begin jij het gesprek, en hij niet. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en je voelt veel voor hem. Ondanks dat je hem pas kort kent. Je denkt echt letterlijk 24/7 aan hem en hoe je hem voor je kunt winnen, maar je hebt nog altijd geen idee hoe. Je hebt het gevoel dat hij je niet ziet staan. Als ie langs je loopt zegt ie wel hoi, maar dat was het meestal. Soms ben je op hem afgelopen en ben je een gesprek begonnen, dat werkte. Voor even…

Het grote punt is nu; je wil dat hij je ziet staan.
Wat zou jij doen in deze situatie?

vragen of ie zin heeft om eens iets te gaan doen samen

Dankjewel voor je reactie <3

Wat Megane ook zegt, uitnodigen om samen een keer iets te gaan doen buiten school om?

ik heb ongeveer hetzelfde gehad, 7 jaar geleden ofzo (mijn god is dat echt alweer zo lang geleden wow). ik ben wel eens wat gaan doen met hem, we waren vrienden en praatten wel met elkaar enzo maar het is nooit wat geworden. moet zeggen dat ik daar nu heel erg blij mee ben, anders had ik mijn huidige vriend nooit leren kennen en die gast waar ik helemaal verliefd op was had toch niet bij me gepast.

maar inderdaad samen een keer iets gaan doen dus. vragen of hij daar zin in heeft. lijkt me wel toch, als hij zo reageert.

Dankjewel allemaal c;
Ik ga allllll mijn moed bij elkaar rapen en aan hem vragen of hij zin heeft om iets te gaan doen.
Iemand misschien ook een idee wát we kunnen doen?
Bij bijvoorbeeld een avondje bioscoop kan je niet echt met elkaar praten en elkaar beter leren kennen, lijkt me…

& iemand nog andere ideeën?

Succes met vragen alvast, altijd spannend!
Je kunt gewoon casual vragen of hij eens zin heeft om wat te drinken?
Dat is meteen wel het spannendst omdat je wel móet praten, maar zo leer je elkaar wel goed kennen en weet je meteen of het echt klikt (:
Plus het is niet zo heel date-achtig als naar de film, dus mocht hij toch niet echt interesse hebben kan het ook nog als gewoon vrienden zijn.

Dankjewel voor je reactie !!

up