Wat zou jij doen bij een (tamtamtaaaaam) zombie apocalyps.

Zou een bunker safe zijn? Het is veilig als de overheid besluit om overal bommen op te gooien, maar voor zombies, idk. Die dingen zijn wel doodeng. En anders zou ik het dak opzoeken. Lekker hoog en droog. Hopelijk.

Ik zou sowieso als eerste aangaan, dit soort dingen kan ik gewoon niet :’) Ben totaal niet fanatiek en slim als het aankomt op overleven, je moet ook vindingrijk zijn dingen kunnen bouwen/handige oplossingen bedenken enzz en ja that’s not me

Maar ik zou het wel heel leuk vinden om alle zombies neer te knallen/steken

Ik zou 2 zombies aan een touw zonder armen en tanden doen en die met me mee laten lopen, zo denken de andere zombies dat jij een van hen bent (zoals Michonne doet bij The Walking Dead) :sunglasses: . Of gewoon een heel groot zwaard halen en alles wat bij me in de buurt komt dood maken.

Met de auto naar mn vaders zeilboot sjezen en op zoek naar een eiland om daar een nieuw leven op te bouwen (en dus alle dierbaren + veeel eten + hengels op de boot zien te krijgen). Want het lijkt me onwaarschijnlijk dat er op een eilandje ook zombies zullen zitten.

Ik ga leven net als die gast in zombieland. Ook een sul en kan niks, maar wel de zombieapocalyps overleven. En er een spelletje van maken.

Dan word ik Alice van Resident Evil (stiekem ben ik dat ook) hehehe…

Ik zou waarschijnlijk een heel pakket aan eten/drinken/overlevingsdingen meenemen (desnoods eerst de supermarkt plunderen), wapens maken, een paard opzadelen en mijn hond meenemen. Met een paard heb je geen brandstof nodig en mijn hond zou me eventueel ook kunnen beschermen. En dan naar een gebied trekken waar er geen zombies zijn.
Eigenlijk zou ik ook gewoon dit huis kunnen beschermen als dat nog zou kunnen, want we zijn hier bijna zelfvoorzienend (kippen, moestuin, regenwater, hout etc.). Dus als ze hier niet kunnen komen, kan ik het best lang overleven :’)

Eh… Rondjes rennen…?

Schuilen in een plek met hele hoge muren, spullen en geweren verzamelen en hopen op een happy ending