Wat zou jij doen bij een (tamtamtaaaaam) zombie apocalyps.

Titel spreekt voor zich :stuck_out_tongue:

Waarschijnlijk wapens maken uit alles wat in huis te vinden is en vervolgens naar het huis van m’n vriend gaan.

Doen alsof ik ook een zombie ben

huilen

Messen meenemen van thuis, de supermarkt plunderen en zoveel mogelijk eten meenemen en dan rondtrekken op zoek naar een veilige plek.

met een hele lading wapens de straat op en dan een veilige plek zoeken

Denk dat de Lara Croft in mezelf naar boven komt dan…

Ik pak de 9mm van vriendje, als hij er niet is dan anders wil die hem wss zelf. (ja hij heeft vergunning) hijs een combatbroek aan, m’n kistjes en doe een riem om met m’n vlijmscherpe slagersmessen erin.
Dan rugzakje vullen met een doos proteïnerepen waar je een tijd mee vooruit kan, dingen vullen goed, en een sixpack met flesjes water.

Verder handig: Deobussen en genoeg aanstekers, creëerd een beste steekvlam.
Mijn hockeystick bind ik ook nog ergns op mijn rug.

Ik bind me een lijp hoofdbandje om a la rambo.

Ow en tampons gaan ook in mijn tas. Met een rood kruis rondlopen (je word vast een x ongesteld) is ook niet wat.

ohja en een EHBO kitje. En genoeg alcohol.

owowowo
en er zit zon winkel vlakbij ons die ook pijl en bogen hebben enzo hahaha dus daar ren ik als eerste heen. HELEMAAL KATNISS YEAH.

denk serieus dat ik het best lang volhoud. ik ben te fanatiek.

maar idd heb er ook wel eens over na gedacht hahaha

Ik zie mezelf echt als die chicks van resident evil hahahhah

Een dik leren pakje aandoen en op de vuist met wat zombies lijkt me wel leuk als het ooit zou gebeuren :flushed:

Alle wapens die er in het huis te vinden zijn, eten plunderen en dat in een rugzak douwen. Naar de dichtstbijzinde winkel en daar alles meenemen wat in mn rugzak past, en dan rennen voor mn leven en dan huilen

Ik pak men hockeystick, verzamel een hele hoop mensen en eten en drinken en al die shit en ga dan op zoek naar een plek waar het veilig is.

mn ak-47 tevoorschijn halen en dan een bunker zoeken en daarin zitten met mn ak47 en dan BOEMBOEM

Ehm dan komt de Winchester in mij naar boven
ik zou alle zombies killen man
pfoeh makkie

Mijn katana pakken, goede kleding aandoen en rondreizen, het liefst eigenlijk met zo min mogelijk mensen, iig mensen die je kunt vertrouwen/slim zijn.

messen pakken uit de keuken en vast maken aan een of andere stok, wat persoonlijke dingetjes meenemen, supermarkten/maccie plunderen.

Een comic con organiseren. Al de geeks die daar op afkomen zullen vast wel weten wat ze moeten doen en mij kunnen beschermen. Zelf zou ik namelijk gewoon gillend wegrennen. Ofzo.

Die mensen van doomsday preppers opzoeken, daar aankloppen en vragen of ik er mag schuilen. Zo niet, zoek ik wel mn eigen fort met een gracht erom heen. Binnenplaats verbouwen met groenten en diertjes, en een paar goed getrainde mannen binnen latem die mij kunnen leren om met een geweer om te kunnen gaan. Iedereen is welkom maar ik ben anti overpopulatie. Mijn fort, mijn regels. Kun je je er niet aan houden, dan ga je over de muur heen.

Af en toe stuur ik de mannen op onderzoek uit met de hoop dat ze ooit een vliegveld vinden. Zo ja, dan raap ik mn zooitje bij elkaar en vlieg ik met mij groep naar een -hopelijk- onbewoond eiland. We kammen de hele omgeving uit en als het 100% veilig is, starten we een nieuw, rustig leven.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik wist wel dat je dat ging zeggen haha

Ik denk dat ik allemaal wapens verzamel (van messen, tot aan pistolen) en ik zou een schuilplaats gaan zoeken met mijn vriend, familie, en vrienden haha. En soms wat killen, en soms wat huilen. Denk eerder huilen ipv zombies killen.

Was het maar net zo als bij Left4Dead hahah zombies doodschieten en als je dood bent, kom je weer tot leven… dán is het wel leuk! Maar ik zou gewoon alle mogelijke moordwapens in huis (en dat zijn er wonderbaarlijk veel xd) bij elkaar verzamelen, een heel fort bouwen :stuck_out_tongue:, en ik zou zsm aan een vliegtuig komen. elke week ff sneaky langs de supermarkt, een paar zzombies doodmaken en eten pakken. Het is risky, maar het moet! en uiteindelijk gaat al het eten toch op en dan zijn we allemaal dood. Komen de aliens eindelijk onze mooie aarde bezoeken, denken ze van :’‘what the hell? het is nog erger dan onze voorspellingen…en onze test-human maar zeggen dat ze nog best slim waren. dit zijn een paar …geen woorden voor…’’ test-human: ‘‘maar…ze…waren honderd jaar geleden nog…normaal…ze zijn veranderd!’’
NO SHIT, SHERLOCK?

oke ik weet niet wat er met me aan de hand is~! :frowning_face: (: