Wat zou jij doen als..

Je pas na 33 dagen antwoord krijgt :flushed: van een jongen die je leuk vind/vond :hammer:

Ik zou hem vragen waarom dje zo laat antwoordt, als die je gwn negeerde dan is die gwn een lul dat ie het lef heeft om nog 33 dagen later te antwoorden

Inderdaad , ik had gezegd tegen hem dat ik op die bitches wilde lijken kreeg ik na 33 dagen (hoop veranderd) het antwoord ‘‘Heee , Je kan jezelf blijven ,Waarom wil je op bitches lijken’’ ik dacht omg na zoveel dagen

Die je leuk vindt/vond als in een jongen die jij leuk vond of een jongen die jou leuk vond? Als het een jongen was die jou wel leuk vond, zou ik me afvragen of het echt interesse was, want 33 dagen is wel vrij lang. Maar goed ik zou eerst eens naar de reden vragen als je het echt wilt weten. :stuck_out_tongue:

33 dagen? Als een jongen serieus interesse in je heeft reageert die dezelfde dag nog meestal. Hij laat je dan echt geen 33 dagen wachten. Of is hij onbereikbaar geweest, telefoon kapot, geen verbinding, op vakantie? Maar dan nog zou hij je via Facebook, sms of iets anders kunnen bereiken.

JOLIEN KNIKKER JEZELD VAN HET BALKON ARGHH

Ik zou nog een keer 100 lieve woordjes sturen. Dat móet hij wel leuk vinden en sneller antwoorden.

Yosri is van mij ja :frowning_face:

Serieus nadenken of hij mij wel echt leuk vindt. Want pas na 33 dagen antwoord geven vind ik ook wel erg vreemd.
Als een jongen jou echt leuk vindt, dan reageert hij wel eerder.
Zo denk ik erover :slightly_smiling_face:

waarom wil je in godsnaam op bitches lijken :’)

Er is een jongens en whatsapp-topic