Wat zou jij doen als je twee maanden een jongen was?

[b]Wat zou jij dan doen?

ik zou in ieder geval met meisjes kussen, en meisjes versieren.[/b]

kan je net zo goed lesbisch worden :stuck_out_tongue:

ik denk dat ik homo zou zijn als ik een jongen was, maarja :stuck_out_tongue:

OT; ik zou uuh… met mijn jongensvrienden gaan praten en kijken waar ze nou altijd over praten en wat ik nooit mag horen

Tegen een boom aan plassen. En in een flesje bier pissen en iemand anders het op laten drinken want als meisje gaat dat vrij moeilijk. En ehhhhh iemand swaffelen!

jhaa, dat zou ik ook doen. Aangezien ze altijd zeggen dat ze het altijd ‘nergens’ over hebben. :grinning:

hahaha ik zou erachter proberen te komen hoe jongens nou echt denken:p

hahaha dat zou ik ook wel willen weten.

Heel veel staand pissen en omgaan met jongens die ik nu leuk/knap vind om uit te zoeken hoe hun nou denken over ‘versieren’ (stom woord) en dat soort dingen. x)

Haha, ik zou proberen bevriend te raken met de jongen die ik leuk vindt, en hem beter willen leren kennen en alles :slightly_smiling_face:

Ik zou willen weten hoe ze over meisjes praten er erachter proberen te komen wanneer ze meisjes leuk vinden. En wat ze natuurlijk leuk vinden om te doen XD

ik zou dat ene irritante kutwijf versieren en dik hard dumpen in de aula :slightly_smiling_face:
ik zou van een flat af plassen :slightly_smiling_face:
ik zou gaan praten met de leuke dudes en erachter komen hoe ze achter mn rug om over me praten :slightly_smiling_face:
ik zou gelukkig zijn omdat ik 2 maanden alleen mn gezicht hoefde te scheren :slightly_smiling_face:
ik zou altijd klaarkomen als ik dat wou :slightly_smiling_face:
ik zou in het openbaar scheten laten :slightly_smiling_face:
ik zou willen dat ik weer een meisje was xD

[i]- Seks hebben. (Hoe, o hoe.)

• Hopen dat ik knap was.
  • Staand plassen.
  • Heel veel denken.
  • Een meisje in haar kont knijpen. (In een disco ofzo.)
  • Met alleen een zwembroek rondlopen.
  • Mijn hoofd bijna scheren.
  • Twee maanden lang mijn haar niet hoeven doen.
  • Twee maanden lang geen make-up op doen.[/i]

-Tegen een boom aan plassen
-Sneller op een leuk iemand afstappen en vertellen over dat ene meisje (dat ik dan in feite ben :'D)
-Ontdekken hoe jongens denken
-M’n Gezicht scheren

-ik zou dingen doen waar ik nu niet sterk genoeg voor ben.
Zoals mijn kleding kast verplaatsen nu moet vriendje lief het doen.

meisjes versieren en een bad boy zijn xD

Fappen?

ja dat ik ook, en ik zou eerliijk gezegt wel sex hebben, voelt denk ik heel anders vanaf die kant…

Bij een ijshockey club gaan :relieved:

Oooh goed idee! Dat zou ik ook doen ja. Ah dat lijkt me echt een fantastisch gevoel.

dit zou ik ook zo ong. doen denk ik ;p

ik zou ook noooog alle jongens gaan uithoren om erachter te komen wat zei van mij vinden haha!