Wat zou jij bij de Christine Le Duc willen kopen?

Durf jij iets bij die winkel te bestellen?
  • Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Ik weet niet wat de Christine Le Duc is

0 stemmers

Hey.

Ik was best wel nieuwschierig naar wat jij bij de Christine zou willen kopen.

Wat is de Christine Le Duc?
Dat is een winkel die vooral sexuele dingen verkoopt zoals sextoys en condooms. Ook verkopen ze inrichtingspullen, en leuke gadgets.

Wat zou ik zelf graag willen hebben?

Nageldroger Monkey

Vibrator Tarzan Rabbit

Hier kun je ook al je vragen plaatsen!

Als dit topic er al is mag ie weg maar kon niks vinden op google

Euh, niks.

Niks

Noppes

Niks.

Oke, dit is bijna reclame, maar als het gaat om wat je bij een seksshop wilt kopen dan heb ik wel wat dingen op mijn lijstje staan geheh.

Mijn favoriet is toch wel de We-Vibe… wij hebben de tweede generatie en het is echt een leuke toevoeging aan je gezamenlijke seksleven. Maar goed die hebben we dus al. Ik zou graag een nieuwere variant willen maar die krengen kosten meer dan 100 euro.

Verder moet ik sowieso binnenkort maar weer eens een keer langs want ik moet nieuw glijmiddel hebben.

Ennnn ik zou het smarsenaal willen uitbreiden met een spreidstang en een wat heftiger zweepje.

Dus ja. Ik zou wel ‘bestellen’ al vind ik het leuker om gewoon een seksshop binnen te lopen.

Goeie vraag! Zo’n balletje die trilt. Of een ring die trilt.

Oooooo ja ik wil ook nog zon vibrerend ei met afstandbediening, dan geef ik de afstandbediening aan mijn vriend, lijkt me leuk.

Die nageldroger… :bowing_man:

Maarre eerlijk gezegd bestel ik alles online, maar niet zo snel bij Cristine Le Duc, is vaak te duur. Ik kijk dan of ik online een goedkope prijs kan vinden van wat ik wil hebben en bestel bij de goedkoopste. (ik blijf toch een Hollander…)

ps We-vibe is top!

het lijkt mij geweldig om die tarzan te kopen. Durf niet