Wat zou je zonder je moeder doen.

(VriendinvanMeisje0570)
ik ben me moeder verloren …
en ik hem met me laatste traan doorgezet …
hoe denken jullie erover na wat zouden jullie doen??

*Zelfmoord
*Doorzetten
*Elke dag huilen
*Niks meer willen
*Sgijt hebben aan alles en iedereen //
of wat anders…

:expressionless:

Geen idee… Ik kan het me niet voorstellen, maar de gedachte alleen al is vreselijk.
Anyway, dit is wel een beetje een raar topic ?

Je leven gaat door.
Het heeft weinig nut om te blijven huilen.
Zou je moeder het leuk gevonden hebben als je je leven zou weggooien vanwege je verdriet?
Denk het niet.

Nu denk ik wel aah lekker zonder me moeder… maar als het echt gebeurt zou ik echt niet weten wat ik zonder me moeder moet doen.

praten met iemand die er verstand van heeft.
hulp zoeken iig.

Nou, je zal er wel iedere dag aan blijven denken… Maar je zal toch door moeten gaan. En zeker geen rare dingen doen als zelfmoord of iets dergelijks.

moeilijk.
Ik heb mijn vader verloren (misschien iets anders als een moeder)
Maar ik heb besloten om door te gaan, voor mijn moeder ! Heb veel steun gehad aan mijn vrienden.
OT; probeer gewoon door te gaan, het zal moeilijk zijn, maar na een tijdje weet je dat je geen spijt hebt gehad van je beslissing.

Nou meid eerlijk gezegd moet je gewoon doen wat je moeder van je verwacht. O.a: Gelukkig zijn (ik kan begrijpen dat , dat een stuk lastiger is om toepassen maar je doet het voor je moeder!) , Je diploma halen enz. Jij weet precies wat voor dingen het zijn! En je moet gewoon sterk zijn! Want van tranen kom je ook nergens , ik weet dat het heel erg vervelend is om dat aan de kant te laten! maar ja je schiet er ook niet veel mee op!

Heel veel sterkte!

En idd. praten met iemand die er verstand van heeft!

gwn doorgaan ik ben mn moeder een paar maanden geleden verloren maar uiteindelijk moet je gwn verder gaan…

Ik heb mijn moeder ook verloren. En hoe kut het ook klinkt, je moet gewon doorgaan met je leven. Je kan niks anders. Zou je moeder het leuk vinden als jij in een hoekje gaan zitten huilen? Ik denk het niet. Je moeder zou willen zien dat je ook verder kan zonder haar. Dat je opgroeit tot een goed iemand.
Ik weet dat het echt heel erg moeilijk is, en ik het het zelf vaak ook nog moeilijk. Maar je kan gewoon niks anders…

uuww, haar vriendin had toch haar moeder verloren, niet zijzelf??

Volkomen mee eens.
En als het echt niet gaan zou ik idd met iemand praten (psycholoog).
sterkte meid!

Btw; Nog ff je vraag, ik zou niet weten wat ik zou doen als me moeder zou overlijden!

ik heb het ook tegen die vriendin…

Doorzetten.
Het verleden is om over na te denken en niet om in te leven, dus het zou zonde zijn als je nu je hele leven verkloot.

Nou het klinkt wel beetje raar majah
ik zou eght nix meer weten
ze is eght de belangrijke in mijn leven & dad course
we zijn close en zo !!!

:no_good_woman:

Géén zelfmoord!
Ik zou wel iets met rouwverwerking gaan doen en een mooie toekomst opbouwen. Je moeder zal trots op je zijn als je je leven doorzet en dingen bereikt!