Wat zou je willen weten over jongens?

Hier een vervolg op wat je wel eens zou willen weten van jongens,
omdat die andere had echt super veeeel berichten (:

Ik zou echt willen weten waarom ze zichzelf zo persé moeten bewijzen,
tegenover hun andere vrienden.
Ik heb namelijk jongens in me klas die dan elkaar gaan stompen enzo,
dan denk ik echt; Come on!
Hoe oud ben je ook al weer ?

( ze zijn btw 15/16 jaar…)

Ik zal proberen te antwoorden op de vragen. :slightly_smiling_face:

Ik wil wel eens weten hoe het voelt om als jongen-zijnde seks te hebben … xD

Oh en waarom het zo moeilijk is om vrouwen te begrijpen voor hen !

Antwoord op de vraag van de topicstartster: jongens/mannen zijn over het algemeen egoïstisch en hiërarchisch, ze willen laten zien wie de baas is, zeg maar. Dat zit gewoon in de natuur en vrouwen zijn meestal was socialer. Zoiets was dat, dacht ik. Snap?

Handig!

Ik ben wel een paar jaartjes ouder dan zij, maar het is vaak zo dat jongens zich in bepaalde vriendengroepen omhoog moeten werken. Dus dat ze stoer doen om ‘hoger op te komen’. Vaak is de ‘stoerste’ ook de ‘leider’ van de groep… En dat stompen is natuurlijk om indruk te maken. Op een kinderachtige manier, maar hey. Ik hoor meisjes altijd zeggen dat jongens geestelijk 2 jaar achterlopen, dus dan mogen ze zich daar ook naar gedragen toch? XD

Tjaa, ik snap je wel, maar alsnog.
Hoezo ga je zo stoer doen?
En wat ik nog erger vind,
dat er dan bijv. 1 jongen wat populairder is,
iedereen hem volgt, en bij hem wil zijn enzo.
Terwijl hij facking lullig tegen sommige jongens doet,
zoals ze dus stompen, of gewoon,
vet rare dingen doet.
Ik zou er echt iets aan doen!

haha ja klopt,
nog een vraag;
hoe laten jullie merken als jullie iemand leuk vinden ?
jongens zijn daar echt slecht in geloof ik,
of ze durven gewoon niet.

en,
ik ken een jongen die helemaal tegen mij op msn praat,
en op school zo veel mogelijk bij me wil zijn lijkt wel,
maar ik heb daar niet zoveel behoefte aan…
hoe laat je dit merken zonder hem te kwetsen?

1. Ik denk dat het ongeveer te vergelijken is met hoe het voor meisjes voelt? Al weet ik niet hoe zij het voelen. En ik ga mijn ervaringen hier niet helemaal beschrijven. XD
  2. Jullie vrouwen zijn zo vaag! Met die hints e.d. Waarom zeggen jullie niet gewoon dat jullie ons leuk vinden?! Véél makkelijker voor ons en voor jullie. En ik snap ook niet waarom de meeste van jullie de deur niet uit durven zonder make-up. Kortom, ik heb ook een heleboel vragen over jullie. :’)

waarover ze praten in de kleedkamer. +D

Het beeld dat wordt geschetst in de media van hoe vrouwen eruit moeten zien (schoonheidsideaal) is echt behoorlijk krom. Het maakt meisjes onzeker en door make-up ga je je zekerder voelen, omdat het imperfecties wegwerkt. Overigens durf ik wel gewoon zonder make-up de deur uit, dus ik hoor schijnbaar niet bij ‘de meesten’.

Dat ligt ook aan je persoonlijkheid. Ik ben zelf ook niet zo direct - ja, jongens zijn ook onzeker - dus ik laat het vaak merken door gewoon met haar te praten en interesse in haar te tonen. Ligt ook weer aan hoe het meisje reageert. Als zij heel verlegen is ben ik ook veel verlegener dan wanneer het een meisje is dat d’r woordje wel klaar heeft.

En ik zou het op prijs stellen als je het dan gewoon zei. Niet zo van: ‘ik mot niks met je’. Maar: ‘het lijkt erop dat je mij iets aardiger vind dan ik jou…’ En dan uitleggen waarom je niks met hem wilt. Ik stel een reden altijd erg op prijs. Niet alleen: ‘ik wil niks met je’ zeggen en vervolgens weglopen. XD

Je mag ze gerust stellen,
en tja ik heb zelf ook ik ga nooit zonder make-up de deur uit.
het voelt zo raar, en dan zie je er meestal heeeel anders uit,
ook zijn meisjes dan heel onzeker over zichzelf,
als ze anders altijd veel make-up op hebben bijv.
maar ik ben ook echt een meisje-meisje i think :p.

waarom wij het niet laten merken wanneer we iemand leuk vinden?
echt wel, lief lachen, veel praten, sommige meisjes kijken ook naar diegene (ikzelf niet, ik word geen stalker ofzo ;p), ze praten vaak tegen je op msn, en doen er alles aan om bij je te zijn. sommige meisjes gaan hierin te ver vind ik zelf maarja…
en we zeggen het niet, omdat we bang zijn dat jongens er stoer over gaan doen, of het tegen hun vrienden zeggen, die er dan misbruik bijv. van maken…

Waarom mijn vriend zegt waar ik bij ben dat hij een lekker wijf ziet ofzo… dat vind ik zooooooooooo frustrerend :\ waarom toch?
& zijn er meer meiden die een vriend hebben die dit doen? en dan heb ik het niet over een enkele keer maar regelmatig :\

uhu dat was ik ook niet van plan; ‘ik mot niks met je’ ;p. maar ik ga er gewoon niet op in. misschien helpt het…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ik herken het, zo irritant.
bijv ; aaah dat wijf heeft een lekker kontje ofzo.
dan denk ik echt omg.

Ik zit in de kleedkamer met jongens van mijn eigen leeftijd (18), dus ik denk dat de onderwerpen erg verschillen.
Vroeger praatte we vaak over voetbalwedstrijden en meisjes. Ja, over meisjes. Waarschijnlijk verwachtte je dat al…?
Anyhow, ik praatte altijd met mijn vrienden over welk meisje we het leukst vonden. En als er iemand een vriendin had, hadden we het daarover. Vaak probeerden we hem over te halen om te vertellen wat hij gedaan had op een date. Maar, ondanks dat jullie denken dat jongens alles aan elkaar vertellen, vaak lukte het niet. -.-’

Nu praten we vaak over, jawel, voetbal en meisjes. Dat zijn de hoofdonderwerpen. Verder ook over werk etc.

Hmm. Dat zou ik wel snel doorhebben. Maar dat komt doordat ik samenwoon met mijn beste vriendin. Het kan zijn dat hij denkt dat je gewoon verlegen bent :stuck_out_tongue:

Zoals ik al zei: Jongens delen veel minder met hun vrienden dan meisjes denken. XD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Die denken iets te veel aan zichzelf. Als je je een beetje kunt inleven, moet ie ook wel snappen dat jij daar niet op zit te wachten, maar ja… das blijkbaar te veel gevraagd.