wat zou je laten veranderen als plastische chirurgie pijnloos en gratis zou zijn

Geen gezeik over ‘je moet jezelf accepteren zoals je bent!1!11!1’ alsjeblieft (:

laat ik zelf maar beginnen

• ooglidcorrectie
  • neuscorrectie
  • liposuctie
  • borstverkleining
  • booblift

Nja, als ik verzekerd zou zijn van een mooi resultaat…

Dan een borstverkleining en hier en daar mag wat vet worden weggezogen.

Mijn hoofd
En lichaam

• Oogleden
  • Neus
  • Borstvergroting
  • Kontlift

-

als het niet mis zou kunnen gaan:
neuscorrectie
een vetbultje weghalen
kaakcorrectie

oja en mijn kin

Hm ja goede vraag.
Ik ben in principe wel tevreden maar een heeeel klein liposuctie bij mijn buik zou wel chill zijn.

nou vet wegzuigen xd
en kont verkleinen wauw

Neuscorrectie sowieso. Oh en tanden bleken!

En valt ooglaseren daar ook onder want dan ook dat haha

Een ooglidcorrectie,iets met mijn tanden ( mooier neerzetten ofzo,weet niet of dat ook onder plastische chirurgie valt ),neuscorrectie,iets aan mijn lelijke benen doen.

neuscorrectie
kaakcorrectie
ooglidcorrectie
:upside_down_face:

Ik ook haha ! Ik kan echt helemaal panisch worden als ik mijn bril vergeten ben.

Mijn ‘dubbele’ kin, als ik gewoon kijk zie je er niks van, enkel als ik naar beneden kijk, maar ik stoor me eraan en voel er me soms wel onzeker over.

Verder ben ik van nature slank, maar toch met ‘rondingen’ dus daar heb ik niet te klagen :slightly_smiling_face:

Sowieso borstvergroting, mijn oren laten rechtzetten en verkleinen, en liposuctie van bovenbenen/cellulitisverwijdering.
Ook graag een mooie kaaklijn maken. + onderkin wegzuigen.

Ehm ja en een beenverlenging als het mogelijk is :’)

ohja ogen laseren ook lees ik net, want ik draag mn bril niet echt want daar hou ik niet van mja

-Oorcorrectie
-Neuscorrectie
-Kin iets minder klein maken als dat zou kunnen, haha
-Iets meer vrouwelijke rondingen zou ook wel mogen maar ik ben nog in de groei dus we shall see.

valt een kaakcorrectie onder plastische chirurgie?

nouja, ik krijg over een tijd een kaakcorrectie en ik zou wel een neuscorrectie willen doen.