Wat zou je doen..?

Ik ken en jonge ziens kort en…wij wonen best wel ver van elkaar enzo…dus we spreken elkaar elke dag op msn…soms zo laat dat me
ogen pijn doen…en we praten echt over alles…En ik help hem altijd hij…vraagt me vaak om advies enzo…en het gaat ook niet zo goed tussen hem en de vriendin…dus hij zegt tegen mij van misschien moet ik maar homo worden want ik snap vrouwen niet…dus ik zeg niet iedere meisje is zo etc…en ik vraag voor de gein zou je met jonge kunen dan ?..hij zo jaaaa…ik dacht hij maakt vast grapje ofz…maar NIET dus hij zegt ik doe ook met jonges :astonished: ik zo echt? hij jaa )-:stil: Ik wist echt niet meer wat ik moest zeggen nou nog steeds niet…denk met me mee a.u.b Want ik heb geen idee wat ik hier mee moet…
Ik ben nu zo anders over hem gaan denken…maar hij blijft lief doen tegen me …maar ik weet gewoon niet meer ik negeer hem nu beetje…
Moet ik het zelfde als in begin tegen hem doen…? want voor mij is hij nu heel andere persoon …En hij is geen homo zegt ie…maar hij vind gewoon lekker met jonges zegt hij>:frowning_face: …ik vind dus best wel raar geen homo en met jonges doen.).en ook niet bi zegt ie…
Ik weet het ook niet meer!..

Laat me weten wat julie hier van vinden !

Ciao X

hee!
oeh … dat is best wel lastig …
Ik snap dat je heel anders over hem bent gaan denken!
zou ik ook hebben in jouw situatie… =)
maar , weet je dus zeker dat hij geen grapje maakt?
of heeft hij echt gezegd dat hij dat leuk vond enzo …
& oja , vind je hem leuk? ^^ of alleen als vriend dat snapte ik neit helemaal hihi
x

En hij vraag me nog =…vind je me nog lief…?
Want ik heb vaak tegen hem gezegt dat ik hem lief vind enzo
ik wist niet zo goed wat ik daar op moest zeggen want hij heeft mij echt zwaar verast… En hij wou me zien deze weekend enzo…maar dat gaat nu niet meer door voor mij…want …ik vind hem nu best wel raar na dat hij me verteld heeft^^…

Het was echt geen grap! en of ik hem leuk… hij is best leuk …maar hij heeft vriendin…Maar hij praat altijd heel lief tegen me…hij zegt ook vaak…ik ben heel blij met je enzo…en ik heb veel aan je hulp etc…

foutje

jaa dat heeft ie inderdaad, als hij met zoiets ineens komt natuurlijk…
& k snap dat je hem raar vind… maar geeft hij ook geen verklaring ervoor dat hij “dat” leuk vind?
want jij zei dat hij zei dat ie geen homo of bi was… wat moet het dan zijn zeg maar =p
het is wel een beetje vaagjes ( voor mij al helemaal want ik snap het niet helemaal haha sorry)
maar als hij vraagt vind je me nog lief? kan je toch ja zeggen als je dat nog vind, want dat hij dat dus heeft gezegd… maakt hem niet minder lief toch? ^^

oke, aan mij heb je ook niksssssss[a] xd

oh ! kijk nu snap ik em haha
oh… dat ie een vriendin heeft is minder =O

nu heb ik ook al gereageerd op dat andere stukje xd!

hij zegt dat veel hetro het ook doen met manen …Omdat het lekker is maar gewoon zonder dat hij iets voelt voor die jonge waar hij mee doet…voor mij ist net zo vaag!

Die vriendin is zwaar depri…en zij doet heel moelijke enzo…hij wil haar zien dan wil ze dat niet enzo.).heel vaag

nee ik kan van haar kant wel begrijpen dat ze hem niet echt wilt zien, als je vriendje je vertelt dat hij het leuk vind om het zeg maar ook met jongens te doen, maar dan ook erbij zegt dat ie geen homo of bi is…
maar dan ben je volgens mij toch echt een beetje bi als je het leuk vind toch ?
of ligt dat aan mij xd haha
ik heb net ook maar een topic geopend , want ik weet zelf ook iets even niet meer =p

Help ! is late i know… :yawning_face:

haha .ik.weet ook iets niet meer …lol
even kijken of ik je kan helpen…

thnx ^^

haha ^^
is goed =) , zul ik het naar je sturen?

jhaa

Mensen slapen julie echt…?..why…morgen geen school…
wakker worden.!. :zipper_mouth_face:

X

en overmorgen ook niet! dus hahah
moest ik er even aan toevoegen =D

At least he gotta be a Bi Sexual, anders kan hij zn pieliewielie toch niet omhoog krijgen bij een jongen? Je moet toch wel iets hebben van “Whoaa aantrekkelijk.”, en dan vind ik je wel bi denk ik, vooral in het geval van een jongen. Maargoed, laat hem lekker zn gangetje gaan? Hij heeft een vriendin, en tot zover weet jij iniedergeval dattie geen 100% Gay is en dat je nog kans maakt… (Ookal kan het altijd nog wel komen dattie Gay word.), en stel dat je ooit kans maakt en iets met hem krijgt (laten we even ver denken… want ik weet niet hoe jullie relatie verder zit … ) dan is het ook hoe jíj weet om te gaan met ‘een vriendje dat ook dingen met jongens zou willen/kunnen doen.’ - want dat is ook niet niks. - maargoed misschien zijn jullie alleen puur vrienden, i dont know.
xx

Volgens mij is hij wel degelijk bi hoor (Anders vind je seks met jongens niet leuk, lijkt me zo)
En uit wat ik lees leid ik af dat jij dat een behoorlijke afknapper vind, dus vraag jezelf af of het wel wat kan worden tussen jullie.

Nou ik dit weet hoef ik echt niX…meer met hem! en hij heeft al vriendin waar hij van houd …? heel raar allemaal( dit is wat hij zegt <
maar moet ik wel contact blijven houden met hem?..want ik help hem altijd…ik geef hem vaak advies…verder heb ik niet veel aan hem aan…want hij heeft te veel problemen…maar hij is altijd superlief tegen me dus ik vind beetje zielig als ik opeens contact verbreek…want hij heeft veel aan me zegt ie altijd…Maar ik vind hem zoooo raar nu…dat ik helemaal geen zin meer heb om advies te geven enzo…over dingen waar hij mee zit…

alvast thnx

Hij heeft me ook een keer…om telaten merken dat hij me hulp waardeert
supergirl van Reamon gestuurd…ik vond zoo lief…!
maar wat moet doen…gewoon hem blijven helpen nu ik heel anders over hem denk…?..en ik heb al tegen hem gezegt van ik vind je nu wel raar enzo.dat vond hij niet zo …leuk dus hij zegt van ik ben nog steeds zelfde persoon enzo
en negeer hem nu…blijven doen of gewoon sorry zegen ofzo…dat hem nu negeer en hem blijven helpen…

x