Wat zou je doen met 500,-?

Ja precies, volgens mij snapte tezzy4u het de eerste keer al

SHOPPEN!!! ;o
Vakantie komt eraan;
Solden, omgush ;o

Laptop kopen, op vakantie met mn vriend, of een compleet nieuwe garderobe kopen.

Mee eens. Maar er zijn maar weinig spellingsdingen waar ik heel hard over struikel als anderen dat doen. Één daarvan is ‘sowieso’ maar voor de rest hoor je mij er nooit over.

Maar, ben je er al over uit wat je gaat doen ^^?

Idd ik erger me er ook aan >.<
Meteen hele topic verpest

Anyway, koop dingen die je écht nodig hebt

Wat zijn jullie een stelletje mierenneukers. Haar verbeteren is niet erg, maar jullie stampen d’r gewoon de grond in? Bijdehante kleuters die allemaal denken het IQ van een raketgeleerde hebben, maar niet meer hebben dan een grote bek en een uitgebreide vocabulaire.

Ik zou die 500 euro sparen. (:

het is sowieso
enne
SPAREN.

Aan mij geven :angel:

een elektrische gitaar :3

Winkelen en de rest sparen, op naar de duizend euro ;d

Ik vind het heel knap van je dat je 500 euro hebt gespaard! het is een mooi bedrag en je hoeft het niet uit te geven als het niet nodig is. Ik zou verder sparen voor iets heel moois en duurs, een auto misschien, rijlessen etc…

:wink:

Ja, winkelen… absoluut. Ik heb per maand erg weinig te besteden; 500 euro is hemel!(L)

Ik zou het verder sparen. Als je niet weet waar je het aan uit moet geven is er niet iets wat je echt wil hebben, dus waarom zou je dan naar iets zoekn?

Kaartjes voor Editors! :grinning: en dan de rest op de bank om te sparen.

bewaren voor de zomervakantie… ik wil namelijk graag met vinea reizen op vakantie, allemaal van die jongerenvakanties. is wel duur en me mams wil het niet betalen omdat ik al twee keer op vakantie ga (frankrijk met mams, turkije met paps) maar het lijkt me super. misschien kan ik wel werken deze vakantie fso…

Amen

(sowieso schrijft bijna iedereen sowieso verkeerd.)

Wat boeit het dat zij nou sowieso verkeerd schrijft?
Ze vraagt toch niet om een taalcursus, daar heb je school voor.

Ik zou voor minstens 200 á 300 euro shoppen, de rest zou ik sparenn. =)

Op dit moment zou ik eens flink gaan shoppen

maar als je nu nog niet weet wat je er mee wilt doen, dan zal ik het nog lekker laten staan!

• iPhone kopen
  • MacBook kopen
  • gaan shoppen naar London (of ergens anders :stuck_out_tongue:)
  • sparen
  • een deeltje aan Peta doneren

Ik zelf zou nog even doorsparen en het uiteindelijk uitgeven aan een nieuwe spiegelreflex. Heb geen idee wat je ermee kunt doen. :’)