Wat zou je doen met 500,-?

Ik heb 500,- gespaard, maar wat zal ik er mee doen? Ik wil zo ie zo shoppen!:slight_smile: maar ik weet het niet helemaal, want ik wil namelijk ook een telefoon… Hmm… Wat zouden jullie doen met 500,-?

Bedankt,
Kus,

Oef moeilijk.
Winkelen idd maar verder zou ik het niet weten x]

Een retourtje Londen is ongeveer 70 euro… Dusse… ^,^

Nou dat zou bij mij allemaal op gaan aan mn hobby('s). :'3

Ik zou er een laptop van kopen.

Ik heb al een laptop…

ik zou t lekker op je bankrekening laten staan, voor later!
voor je scooter of autorijbewijs/auto. Studie etc etc…

op mn spaarrekening zetten. Heb over 2 jaar voor mn studie een auto nodig. Of een trimvest kopen, voor mn nieuwe hobby duiken. Offff een akoestische bass

Nou, daar kan je wel een leuke telefoon van kopen, lijkt me zo :wink:
En met de rest gewoon lekker doorsparen, voor als je eens op vakantie gaat ofzo. Is in ieder geval altijd fijn om een buffer te hebben. Ik zou niet alles aan kleding uitgeven, maarja, dat ben ik :stuck_out_tongue:.

Reisje verweggiestan

ik zou de helft dan gebruiken voor leuke dingen en dan de helft laten staan voor bijv. vakantie of voor je eventuele rijbewijs/'studie.

taalcursus? het is namelijk sowieso
Sparen. Winkelen… Telefoon kopen van 500 euro zou ronduit zonde zijn.

Ik zou het sparen.

houd zowiezo een deel apart voor later (deel,kwart)

Hoe moeilijk is het om sowieso te spellen? -.-’’ Maar goed, ik zou het sparen. Het is zonde om zoveel geld op te maken aan spullen die je helemaal niet nodig hebt.

Niet iedereen gebruikt sowieso dagelijks.

jezus mensen we zijn hier geen toets nederlands aan het maken, het kan toch dat mensen niet alle woorden perfect kunnen spellen? -.-

Ik zou kopen een DKNY horloge, een buddha to buddha junior janneke armband, een kaartje voor emporium en sparen voor de vakantie hihi

Ja maar het is hier natuurlijk bitchscene geworden en iedereen moet overal even over zeiken *zucht*.

Maar wat slim is: de ene helft bewaren en de andere helft uitgeven. Maar wat ik zou doen is die telefoon kopen en lekker winkelen: heeerlijk!