Wat zou je doen als...

Ik heb geen idee of er al zo’n soor topic bestaat maar dan hoor ik het wel (:

Spelregels
Persoon 1: ‘Wat zou je doen als je opeens in een groot bos staat zonder pad of dorp in de buurt en je hebt ook geen bereik?’

persoon 2:'Een hut bouwen met bubbelbad en wachten tot Tarzan bij me komt wonen en we krijgen 2 kids en een papegaai als huisdier.

Wat zou je doen als je op school stond in je pyama, omdat je je kleren vergeten was aan te trekken?’

persoon 3: 'Dan zou ik…

wat zou je doen als… ’

:heart: Leuk voor als je je verveelt
:heart: Kan je grappig of juist heel serieus invullen.
:heart: Veel plezier

Wat zou je doen als je bijles van je crush krijgt en denkt om 4 uur te hebben afgesproken tot je moeder ineens roept ‘er staat hier een jongen voor de deur’ Dan zie je in de sms dat je 2 uur al hebt afgesproken. en ja, jij staat nog in je joggingpak en je ziet eruit of je net uit bed komt.

@xlisannaah naar je moeder roepen of ze hem wat te drinken wilt geven of whatever en dat je over een kwartiertje klaar bent. en alles in turbo tempo doen ;p

wat zou je doen als je word achtervolgd door een stel enge hangjongens?

doen alsof ik aan het bellen ben en fietsen op cancellara tempo.

wat zou je doen als niemand van je vriendinnen je crush leuk vind?

Heb ik m lekker voor mezelf :3

Wat zou je doen als je opeens wakker word ergens op de weg midden in de nacht en dat je op je telefoon niet normaal veel berichten binnenkrijgt met foto’s van je en sms’jes over wat je die avond wel niet hebt gedaan. En iedereen weet het?

Like, OMG.
Nee niks. Boeiend :’)

Wat zou je doen als je onzichtbaar kon worden! Ö

Pfoe, moeilijke, ik zou proberen bij verschillende mensen binnen te sluipen en eens kijken wat ze doen.

Wat zou je doen als je te horen krijgt dat je nog maar een jaar te leven hebt?

Elke nacht bij een andere hotte boy in bed liggen en doen alsof hij van mij is zonder dat ie t zelf weet :slightly_smiling_face:

Wat zou je doen als je een miljoen won?

Hoe die was voor die daarvoor

Ik zou gaan shoppen op vakantie gaan naar Dubai in het duurste hotel dat er is

Wat zou je doen als je de deur open doet en je ineens je crush ziet met een bos rode rozen maar het blijkt dat ze niet voor jou zijn maar voor je zus?

Keihard janken :’)

Wat zou je doen als je hoort van je opa die heel erg ziek is dat je van hem 1 miljoen euro mag overnemen maar dan moet je eerst trouwen?

Waarschijnlijk toch niet trouwen, tenzij ik al een vriend heb dan.

Wat zou je doen als je in een crashend vliegtuig zat, met je crush, je vader, en jijzelf en er was één parachute om er levend uit te springen, en jij mocht bepalen voor wie?

Ik zou in paniek een aan m’n vader geven en samen heeeel gevaarlijk bij m’n vriend op schoot zitten wetende dat hij me goed vasthoud. Alsnog zou ik helemaal in paniek zijn hoor.

Wat zou je doen als er opeens een heel zielig zwerfhondje voor je deur staat dat helemaal uitgehongerd is? Hij is wel heel vies en zit inder de vlooien

Ik ben niet van de honden, maar ik zou m wassen en eten geven!

Wat zou je doen als je elke een maand lang elke dag in ondergoed naar school moest gaan voor 10.000 euro?

Nooooit!

Wat zou je doen als je lichaam opeens steeds meer op dat van een man begint te lijken zonder dat je dat wil?

Hopen dat niet alleen mijn fysieke maar ook mentale gesteldheid meer man zal worden. Lijkt me best leuk om een keer als man door het leven te gaan.

Wat zou je doen als je erachter komt dat je vader vreemdgaat op je moeder?

Heeeeeeeeel boos worden en m voor mn hele leven nergeren.

Wat zou je doen als je erachter komt dat je kat kan praten?

Vragen of ik haar wel goed behandeld heb in haar leven.

Dat je morgen 2 repetities hebt (die voor de helft meetellen voor je examen)
Die je niet hebt geleerd en je snapte niets van de hoofdstukken.

De avond ervoor zoveel drank drinken dat ik de volgende dag doodziek ben zodat ik helaaaas echt niet naar school kan.

Wat zou je doen als je broertje van 12 tegenkomt in jouw bed met een meisje van 16?

Hem zeggen dat ie nog met action man moet spelen in plaats van met de meiden en dat ie daar nog veel te jong voor is.

& 'm vragen of ie op z’n minst de lakens ververst.

Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn?