Wat zou je doen als...

Zelfmoord plegen. :’)
Wat zou je doen als je huid zwaar oranje is door zelfbruiner?

lage mouwen lange broek en een muts die tot over mn oren komt aantrekken :slightly_smiling_face:

wat zou je doen als je samen met de lelijkste jongen op aarde alleen overblijft op de wereld?

haha hem ontlopen (nee hoor, het ligt eraan of hij aardig is…)

wat zou je doen als er een derde wereldoorlog uitbrak?

Keihard hopen dat Nederland neutraal blijft, en anders naar een ander neutraal land verhuizen/een schuilplaats maken.

Wat zou je doen als je je bf zoenend met je vriendje betrapt?

Het meteen uitmaken met mijn vriendje. En gigantische ruzie hebben met mijn vriendin.

Wat zou je doen als je op de ochtend van de repetitie pas ontdekt dat je uberhaupt een repetitie had?

Zeggen dat het een nieuwe modetrend is. :angel:

Wat zou je doen als je bf oost-indische inkt over je nieuwe jurk gooit?

Huilen :’)

Wat zou je doen als je nog 1 dag te leven hebt?

(Ik word hier verslaafd aan :])

de dag doorbrengen met mn vriendje

wat zou je doen als je de hele dag op je bed vastgelijmd ligt en je kan echt niet opstaan?

In bed blijven liggen :’)

Wat zou je doen als je plotseling niet meer kon praten?

Ik zou echt supergek worden!

Wat zou je doe als er een monster onder je bed ligt?

bestaan die dan? haha
ik zou keihard gillen en naar m’n ouders toerennen ;$

Wat zou je doen als je erachter kwam dat je vader vreemdgaat, en hij je vraagt niets aan je moeder te vertellen?

Tegen iedereen zeggen: ‘Ja man, we zijn zoooo verliefd, zie je toch?’
En dan denken ze het in het begin echt,
dan zien ze je nooit samen, en gaan ze nadenken.

Wat zou je doen als je je grootste idool tegenkomt?

oooooh, ik liep keeei ver achter. oeps :blush: haha

@ xCOOKIEMONSTER
vragen om een handtekening, en vragen of ik 'm een knuffel mag geven
(en nee, niet hysterisch gillen, want dat vind ik zielig voor hem)

wat zou je doen als je leraar blijft volhouden dat je een spiekbriefje tussen je borsten heb zitten (je hebt dit niet) en eist dat je laat zien dat er niks zit, of anders krijg je een 1. en je toets telt mee voor je examen.

dan ga ik naar de directeur ofzeu, en als die ook zegt dat ie tussen mn borsten mag kijken dan maar een een. ik laat echt geen leraar tussen mn borsten kijken hoor! DAT MAG NIETEENS!!

Wat zou je doen als je een kij harde scheet laat in het bijzijn van je crush, er is niemand anders bij dus alleen jij kan het zijn.

heel hard lachen want dan hou je er humor in :'D

Wat zou je doen als je hoort dat je zwanger zou zijn van een one-night-stand? (ikwistgeenandere)

In tranen uitbarsten.
Wat zou je doen als er een tweede ijstijd ontbreekt?
in hartje zomer,

Toch naar buiten gaan in een bikini en doodvriezen.

wat zou je doen als je met al je mooie kleding op reis gaat en ze de koffer verliezen bij het vliegveld? (en dus ook niet meer terug vinden)