Wat zou je doen als...?

Hoi!

Dit spel is heel simpel!
De ene zegt bijvoorbeeld: “Wat zou je doen als je in de klas een keiharde scheet laat?” De ander antwoord dan: “Ik zou iemand anders de schuld geven.” Als je je antwoord hebt gezegd vraag je een nieuwe “Wat zou je doen als…?” zin.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als dit topic niet in het goede subforum staat of het bestaat al, moet je het even zeggen!

Ik heb de zoekbalk gebruikt, ik vond alleen een “Lul jezelf eruit” topic, die was niet heel actief meer en dit spel is wel iets anders, hier kun je ook “handelingen” uitvoeren en in dat topic kon je alleen dingen zeggen.

Ik begin:
Wat zou je doen als je wakker wordt in een lege kamer, je kan nergens uit en je hebt geen idee hoe je daar kwam? (je hebt ook geen mobieltje :wink:)

Ja, ik zat al te twijfelen of hij nou bij spelletjes of bij onzin moest. Ik last hem hier wel verwijderen en dan maak ik een nieuwe bij spelletjes!

Je hebt gelijk, haha :flushed:
Maar ik zag soms ook spelletjes voorbij komen bij Onzin, dus ik wist het niet zeker :cold_sweat:
Maar je hebt gelijk! :slightly_smiling_face:

Wat zou je doen als je wakker wordt in een lege kamer, je kan nergens uit en je hebt geen idee hoe je daar kwam?
Ik zou heel hard schreeuwen en hopen dat iemand het hoort en me uit de kamer kan halen.

Wat zou je doen als je je beste vriendin zag zoenen met je vriendje?