Wat zou je doen als je JB tegenkwam?

Wat zou je doen als je JB tegenkwam?
  • Gloria: Ik zou hem knuffelen en zeggen dat ik denk dat hij verliefd op mij gaat worden.
  • Jet: Uhmm… geen idee je bent zo erg van UUUUUHHHWHAAAA
  • Fleur: Uhm meenemen en ontvoeren… Nee ik zou te bang zijn en uiteindelijk een handtekening vragen.
  • Aniek: Ik weet het niet.
  • Hugo: Ik weet het niet ik denk niet veel.

0 stemmers

Ik stelde mensen de vraag wat zou je doen als je JB tgegenkwam?
Dit was hun eerste reactie…

Ik zou zeggen: I’ve been expecting you, James Bond :wink:

Ik denk dat ik 'm niet eens zou herkennen.

Niks. Of hem vertellen dat ik in 2009 op zijn posters geilde die op mijn deur hingen.

Ik zou totaal niks doen, omdat hij mij niet interesseert. Tevens is hij ook maar een persoon net als ieder ander.

Ik zou me doodschrikken en zijn handtekening vragen en vervolgens aan een random fan geven als ik de kans krijg :’)

Ik heb ooit nicki minaj ontmoet die heel vrolijk vroeg hoe het met mij ging en ik zei goed en met jou. Haha, ik was moe dus t enige wat ik dacht was mens rot op ik wil naar huis. Dus ik denk dat ik bij justin bieber zo ongeveer hetzelfde zou reageren.

Ik moest de andere posts lezen om erachter te komen dat JB Justin Bieber is. Ik vind er niks aan (maakte hij geen muziek voor 10-14 jarige meisjes?), ik zou hem straal voorbij lopen.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Doorlopen.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben niet heel erg onder de indruk van JB dus wat mij betreft loopt hij zijn kant op en ik de mijne

Ik heb het niet zo op 'm, maar ik denk hem vragen voor een foto? Op zich wel leuk, maar niet dat ik het erg zou vinden als dat nu nooit zou gebeuren.

helemaal niks. waarschijnlijk lopen er toch gillende meisjes omheen en daar heb ik echt een hekel aan dus ik denk dat ik snel de andere kant op zou rennen :")

ik ben geen fan ofzo maar toch, justin bieber meeten is wel lijp

ik zou vragen om een foto en een mini mini mini duetje van ‘‘sorry’’

Handtekening vragen en een selfie maken

Een handtekening vragen om te verkopen.