Ik heb lang bruin haar in laagjes ,
maar ik wil het lichter. ik heb t al is geverfd
laatst toen is het een paar tinten lichter geworden gelukkig. Maar
ik wil donkerblond , wat ken ik het beste doen?
haarlights of gewoon met citroensap wassen of laten blonderen?
of zelf blonde verf erin gooien?
HELP!?
maar mijn haar is wel in de zomer soms tegen blond aan , dus misschien kan het wel met blonde kleuring?
blondspray en dan in het zonnetje gaan lopen
blond spray is de oplossing(L)
Blond spray heb ik een heel slecht verhaal over gelezen, in een andrélon magazine. Het maakt je haar droog, maakt het touwerig, klitten, het is gewoon slecht zij liep heel lang met dood haar. Maar als jij blond spray wilt gebruiken, succes.
Blondspray BLIJFT werken. Elke keer als je weer in de zon zit wordt het wéér lichter. Je weet dus nooit welke kleur je krijgt. Plus het ís bleken en dat is zo slecht voor je haar, het wordt helemaal droog, voelt aan als touw en zit volledig in de klit. Als ik jou was zou ik gewoon Nenuco kopen, dat elke dag in je haar doen en daarmee in de zon lopen. Het maakt je haar lichter, er zit immers wel citroen als bestanddeel in, maar het is geen haarverf maar gewoon Eau de cologne voor je haar. Bij mijn zusjes werkt het in ieder geval perfect.
okee dankjewel
ik zou gewoon veel dunne highlights laten zetten bij de kapper
dan ziet het er meteen een stuk lichter uit en ook natuurlijker dan als je het helemaal verft
Volgens kappers is blondspray echt het slechtste dat je kan doen voor je haar. Nog slechter dan gewoon ontkleuren.