Wat zou ik doen?

[i]Ik ben nu ongeveer 1 maandje met een jongen bezig en het ging allemaal super goed. We vonden elkaar echt leuk totdat hij te horen kreeg dat zijn oma kanker heeft. Hij voelde zich ontzettend kut. Een paar dagen later kreeg ook nog zijn opa een hartaanval. Hij was er dus kapot van en hij twijfelde of het nog wel goed zou komen met zijn opa en oma. Ik liet hem merken dat ik er voor hem was en dat als die wou praten naar me toe kon komen. Hier antwoorde hij elke keer maar kortaf op en ik werd er zelf een beetje chagerijnig van. Gister stuurde ik weer zoiets en ik was weer bang voor een botte reactie maar hij stuurde: ‘dankje, echt super lief van je. ik wil wel praten maar nu nog niet, ik ben er nog niet aan toe. kus’ Het lijkt nu dus iets beter te gaan met hem. Maar hij schenkt bijna geen aandacht meer aan me. Hij smst niet uitzichzelf praat niet meer op msn etc. Ik snap het wel want hij heeft liefde waarschijnlijk op een laag pitje gezet. Ik wil hem alleen ontzettend graag weer zien.

Ik weet alleen nu dus niet wat ik moet doen. Ik ga dit weekend naar een huisje in drenthe met mijn ouders. Ik kan nu dus 2 dingen doen als ik maandag terug kom:

1. Ik sms hem als ik terug ben en stuur iets van: Hee. Hoe gaat het met je? Gaat het al wat beter? Ik ben net terug uit drenthe! Ik hoop dat ik je snel weer zie, als je dat wil tenminste. Als je dit niet wil begrijp ik het best.
  2. Ik sms hem niet en wacht tot hij uit zichzelf weer naar mij smst. Zo weet ik of hij nog intresse in me heeft want als die me echt leuk vind zal hij me wel smsen. Maar ik ben bang dat hij dan gaat denken omdat ik niet meer sms dat ik hem niet meer leuk vind.
    Wat zouden jullie doen? Optie 1 of 2?

[/i]

Ik zou 1 doen, want dan kan je in ieder geval het weekend wachten op een smsje van hem.
Veel plezier in Drenthe! (A)

ik zou voor optie 1 gaan! dan laat je hem dit weekend ‘met rust’, en laat je daarna op een subtiele manier merken dat je hem wel mist en aan hem denkt :slightly_smiling_face:

bij optie 2 zou ik als ik jou was bang worden kwijt te raken wat jullie hebben opgebouwd,

Ik ga ook voor 1, alleen dat:
‘als je dat wilt tenminste’ zou ik vervangen door : als je der aan toe bent.

Maar dat is volledig jouw keus.

Veel plezier inderdaad in Drenthe haha.

ik zou hem niet smsen maar bellen, of langs gaan. Jongens praten niet graag over hun gevoelens, maar het kan hem heel erg raken wat er allemaal gebeurd, misschien erger als het lijkt. Je kan hem misschien dan het beste wat opvrolijke en wat afleiding geven, dan hem er constant aan herrineren.

Optie 1

optie 1 is oke (:

Ik zou 1 doen als ik jou was.

hmmm
om er achter te komen zou ik beter optie 1 doen hoor.
maar dat lijkt weer net of je achter hem aan zit joh.