Het begon zo:
T begon dus eind vorig schooljaar. ik was uit en wilde naar huis gaan
bij de hekken stonden steven’s klasgenoten en ik liep daar voorbij
ik kende ze helemaal niet… duss 1 van die meisjes vroeg aan mij of ik steven leuk vind maar ik kende steven nog helemaal niet… ik wist echt niet wie dat was
ik negeerde ze en liep door… en ik hoorde een paar jongens een beetje lachen
Ik snap echt niet hoe ze daarbij kwamen. later kwam ik erachter wie steven was en ik merkte ook wel dat hij steeds naar me keek
Eerste dag van dit schooljaar liep ik van de kelder waar alle kluisjes staan naar boven en steven en zijn vriend rewien gingen net naar beneden. Ik kwam ze dus tegen op de trap. Die rewien riep BOE! Ofzoo naar mij en keek Steven weer gelijk aan… en steven keek weer naar benenden.
hij zit nu in de 5e, 1 klas hoger dan ik
Verder dit schooljaar keek hij best veel was me opgevallen.
Hij keek naar me en als ik weer keek, keek hij gelijk weer weg of hij keek dan gelijk naar beneden & Dat ging altijd zo door.
Daarna werd het kijken wel weer minder… dat was best vaag…
Hij heeft 2x in mijn ogen gekeken 1x dat had ik per ongeluk gedaan ik liep op de trap en hij kwam voorbij en ik keek echt diep in zijn ogen ik was aan het dagdromen en ik lette er niet echt op wat er om me heen gebeurde. Opeens besefte ik dat hij ook terug keek.
En de andere keer deed hij het… maar ik weet niet meer wanneer het was.
In ieder geval dat was heel lang geleden.
Hij kijkt wel ongeveer elke dag naar me en kijkt dan weer gelijk weg als ik naar hem kijk. Ff later kijkt hij weer en ik doe hetzelfde en wij kijken dan weer automatisch tegelijk weg. Rewien kijkt ook heel vaak naar me en lacht dan
Maarja ik weet dus niet of Steven mij leuk vindt.