Wat zou hij hiermee bedoelen?

Het begon zo:
T begon dus eind vorig schooljaar. ik was uit en wilde naar huis gaan
bij de hekken stonden steven’s klasgenoten en ik liep daar voorbij
ik kende ze helemaal niet… duss 1 van die meisjes vroeg aan mij of ik steven leuk vind maar ik kende steven nog helemaal niet… ik wist echt niet wie dat was
ik negeerde ze en liep door… en ik hoorde een paar jongens een beetje lachen
Ik snap echt niet hoe ze daarbij kwamen. later kwam ik erachter wie steven was en ik merkte ook wel dat hij steeds naar me keek

Eerste dag van dit schooljaar liep ik van de kelder waar alle kluisjes staan naar boven en steven en zijn vriend rewien gingen net naar beneden. Ik kwam ze dus tegen op de trap. Die rewien riep BOE! Ofzoo naar mij en keek Steven weer gelijk aan… en steven keek weer naar benenden.
hij zit nu in de 5e, 1 klas hoger dan ik

Verder dit schooljaar keek hij best veel was me opgevallen.
Hij keek naar me en als ik weer keek, keek hij gelijk weer weg of hij keek dan gelijk naar beneden & Dat ging altijd zo door.

Daarna werd het kijken wel weer minder… dat was best vaag…

Hij heeft 2x in mijn ogen gekeken 1x dat had ik per ongeluk gedaan :stuck_out_tongue: ik liep op de trap en hij kwam voorbij en ik keek echt diep in zijn ogen ik was aan het dagdromen en ik lette er niet echt op wat er om me heen gebeurde. Opeens besefte ik dat hij ook terug keek.
En de andere keer deed hij het… maar ik weet niet meer wanneer het was.
In ieder geval dat was heel lang geleden.

Hij kijkt wel ongeveer elke dag naar me en kijkt dan weer gelijk weg als ik naar hem kijk. Ff later kijkt hij weer en ik doe hetzelfde en wij kijken dan weer automatisch tegelijk weg. Rewien kijkt ook heel vaak naar me en lacht dan

Maarja ik weet dus niet of Steven mij leuk vindt.

Vraag z’n msn, zoek hem op hyves! Probeer contact te maken, want wie weet! (:

Ik ben niet echt iemand die zomaar naar diegene toegaat, dat gaat niet zo snel bij mij. Hij heeft ook geen hyves meer. Eerst wel maar toen vond ik hem nog niet leuk, nu dus wel.

probeer eens te lachen naar hem :grinning:

@suikerdropjex dat doe ik wel eens
hij heeft ook een paar keer terug gelachen… maar dat was niet echt bijzonder veel
2x ofzoo

Hmm, maak dan zoveel mogelijk oogcontact. Lach naar hem, zoals suikerdropje zegt. Geef hints door middel van lichaamstaal, dus lachen en oogcontact wat ik zei. Of een keer als je langs hem loopt, je arm langs zijn lichaam laten gaan! Wie weet komt hij naar jou! (:

hahahah ik heb zowat alles al geprobeerd… zelfs met dat arm
maar hij doet er niets mee, hij is denk ik verlegen

Dan proberen via een vriend aan zijn msn te komen!
Vind een manier meis. Laat hem niet lopen, hij is duidelijk geinteresseerd!

zeg gewoon een keer hoi !
je moet hem echt niet laten gaan, daar krijg je spijt van echtwaar .
succes ermee (:!

jaa, zeg n keer gewoon hai ofzo. dan beetje ‘fliterig’ terug lachen. en dan eventueel n praatje maken(dit natuurlijk niet op 1 dag, gewoon eerst paar dagen fliterig lachen en daaarna praatje maken…),en dan via via zn msn fixen…! moet lukken!

1 ding is wel zeker, dat ik hem echt niet wil laten gaan

Ik snap dat het moeilijk is. Ik ben nu ook bezig met een jongen. En in het begin is het ook eng om ‘hoi’ te zeggen, maar als je het eenmaal gedaan hebt dan geeft het een kick zegmaar. Omdat je het toch gedaan hebt! Het is eng, maar de moeite waard! (:

dat ‘hoi’ zeggen vind ik zeker wel eng jaa… maar ik ken wel mensen die hem ook kennen. het zijn mensen uit lagere klassen en mensen die ook in de 4e zitten.
ik wil wel proberen om dan ik het gesprek te ‘bemoeien’ maar dan weet ik niet wat ik moet zeggen.

Laatst had ik een tussenuur en ik stond naast een jongen van mijn klas. Steven kent hem ook en liep toevallig met nog 2 klasgenoten voorbij. Steven kwam als eerst bij ons staan. Later volgden de andere 2 hem ook en steven sprak met die jongen maar dat was niet echt een gesprek waar ik mee kon praten -.-
en steven stond ineens echt een halve meter tegenover me en bleef weer de hele tijd kijken & lachen om zijn eigen grappen xD

maak contact

up!

ik zou gewoon idd een keer flirterig hoi zeggen (met flirterig bedoel ik gewoon glimlachen enzo). en zoals feelthelove zegt, het geeft echt een kick als je dan toch hoi hebt gezegd. en probeer in zijn buurt zelfverzekerd eruit te zien haha. succes! xx

Zelfverzekerd zijn lukt me nog wel :stuck_out_tongue_winking_eye:
ik ben sowiezo iemand die veel met anderen lacht/praat/ lol maakt enzoo
en dat weet hij ook. Dat ziet hij iedere pauze opnieuw en hij probeert ook in zijn vriendengroep op te vallen… dat is mij wel opgevallen XD

begin gewoon met contact zoeken,daarna komt het allemaal vanzelf wel! geloof me maar haha…

als hij weer eens naar je kijkt, glimlach dan terug!