Wat zoek jij in een jongen/meisje?

Heyy,

Ik vroeg me af wat jullie zoeken in een meisje of jongen.

XO Vera :couplekiss_man_woman:

Humor is voor mij best belangrijk, als ze tegen een wat harder grapje of sarcasme kunnen vind ik dat heel fijn.
Verder vind ik het fijn als ze verzorgd zijn, en mooie ogen en een leuke lach vind ik ook altijd wel aantrekkelijk.

Moet tegen sarcasme kunnen, stabiliteit (financieel+eventueel huis), zelfde doe-denk niveau als mij, lief en verzorgd er uit zien.

Precies dit :’’)

Humor en intelligentie een beetje op hetzelfde niveau als dat van mij, dat we goede gesprekken kunnen voeren. En verder kan ik wel een waslijst opnoemen, maar als het klikt dan klikt het en dan zit het ook wel goed :slightly_smiling_face:

Inderdaad dezelfde domme, kinderachtige humor als ik hebben. Intelligentie en ambitie vind ik ook erg belangrijk, ik kan niets met zo’n bierdrinkende bank hanger.

Van mij houden.

En dat ook wel laten zien. Natuurlijk moet ik ook van hem houden, en… Ja,dat is het wel.

Iemand waarvan je weet dat hij er altijd voor je zal zijn, iemand waarmee je uren kan kletsen over van alles en tegelijkertijd drie keer niks, iemand bij wie je je thuis voelt en waarmee je heerlijk kan lachen <3

Humor en intelligentie.

Humor, intelligentie, ambitie, en vooral een vriend die super lief voor me is. Zoals Semperbibitur al zei, ik hoef ook geen bierdrinkende bankhanger.

Qua uiterlijk heb ik niet heel veel eisen, omdat ik vind dat het innerlijk telt (heel cliché I know, maar wel waar lol) Ik heb liever wel dat hij langer is dan ik.

Dit!

En sportief, wil niet iemand die niks doet…
En langer dan ik maar dat is niet zo moeilijk.

Humor vind ik heel belangrijk, dat we op hetzelfde niveau zitten en hij moet initiatief tonen. En hij moet lief zijn natuurlijk!
Qua uiterlijk vind ik blauwe ogen echt héél mooi! Hij moet langer zijn.
Misschien een beetje raar maar ik val gewoon niet op jongens die klein(er) zijn.

Het mooiste is een zelfverzekerde uitstraling! Ook weer niet té natuurlijk, arrogantie is niets. Verder leuk kunnen praten, beetje zelfde interesses en zelfde humor. En lange mannen zijn errug aantrekkelijk! (Ben zelf ook vrij lang.)

Ik vind het daarnaast het leukst als het eerst vriendschappelijk is, dan weet je dat je het goed kan vinden met elkaar en gaat niet het niet alleen op uiterlijk :slightly_smiling_face:

Ik vind het belangrijk dat we niet alleen een relatie hebben maar ook elkaars beste vriend zijn. Verder absoluut humor. Ik wil echt samen lekker maf kunnen doen.

Aantrekkingskracht, humor, krachtige uitstraling, zelfverzekerdheid en een goed innerlijk.

Daarnaast moet hij sociaal zijn, emotioneel en financieel stabiel en zelfstandig zijn (alsin: op zichzelf wonen, geen moederskindje).

Humor, intelligentie en zelfverzekerdheid vind ik heel belangrijk. En hij moet het financieel ook goed voor mekaar hebben. Hij moet ook er goed (verzorgd) uit zien, bruin of zwart haar, een leuke lach en mooie ogen. Ik vind het ook heel belangrijk dat ik goed met hem kan praten en lachen.

Eerlijkheid, sowieso op nummer 1. Toch komen humor en spontaniteit erg in de buurt :slightly_smiling_face:

Ik wil een man die eerlijk is, aan de toekomst denkt én werkt, sowieso betrouwbaar en moét toch wel een tikkeltje gek zijn. Kortom mijn vriend <3

Humor, intelligentie, ambitie, hij moet er verzorgd uit zien, een leuke lach hebben en geduld hebben hahah

ik knap echt af op mannen die het te hoog in hun bol hebben zitten.

Kijk, het innerlijk is natuurlijk belangrijk. Maar ik wordt toch sneller verliefd op een jongen die ook knap is. De jongen waar ik nu op ben, heeft prachtige blauwe ogen, mooi blond haar, en is populair. Maar hij is ook aardig en lief, dus voor mij zijn inerlijk en uiterlijk belangrijk! :wink: