Wat zit er in jouw etui tijdens het Examen?

Wat zit er in jouw etui tijdens het Examen? Hoeveel pennen enzo :’]. Eens kijken of meiden van Girlscene aan het stressen zijn of ze genoeg pennen enzo in hun etui hebben zitten ^^

een liniaal,geodriehoek,passer,gum,potlood,pen,windroos & een punterslijper .

2 pennen
paar markeerstiften
gewoon potlood
geodriehoek
passer
paar kleurpotloden
hm mis ik nu nog iets? ik weet t eigenlijk niet :stuck_out_tongue:

Wij mogen geen etui meenemen. Dus ik hoop dat ik er niet te veel in laat zitten;)

Dat mochten wij toen ook niet, etui mee.

Ik heb een makeup tas ervoor haha;

• Rekenmachine
  • Grade boog
  • Geodriehoek
  • 3 blauwe pennen
  • 2 zwarte pennen
  • 2 potloden
  • Puntenslijper
  • Passer
  • Gum
  • 1 rode pen (zit er nog in)
  • 2 gele markeerstiften

Je mag geen etui meenemen. :pensive:

Ik neem over het algemeen gewoon 3 pennen mee, 1 potlood, 1 gum, en 2 markeerstiften. Voor wiskunde geodriehoek, en Grafische rekenmachine erbij. En ev. nog een woordenboek.

Maar hoe moet je dan alles meenemen, eigenlijk -__-?

gewoon los in je hand, en dan op het hoekje van je tafel neerleggen :relieved:

[i]Dus;
6 pennen, 3 potloden, 2 kleurpotloden, een gum, geodriehoek, liniaal, koershoekmeter, 2 markeerstiften en een puntenslijper…

In mn hand houden ;P?

Ik denk dat ik het in een plastic zakje doe.[/i]

Volgens mij mag je inderdaad geen etui meenemen. Ik zorg gewoon dat ik genoeg pennen meeneem, en verder potlood, gum, passer en geodriehoek.

Idd, je mag geen etui meenemen.
Als ik jullie was zou ik ook geen potlood meenemen, je mag namelijk alles met pen maar als je potlood op een verkeerd moment gebruikt kan je examen wel ongeldig verklaart worden.

Wat ik meeneem:
rekenmachine (zonder deksel, verplicht)
2 potloden
2 pennen
40 duizend gummen (kleine schatting)
passer
rood en blauw potlood (stond dat dat verplicht was mee te nemen)
en euh…?

ik heb een pen maar die kan je wel uitgummen. mag dat wel?

ik neem 4 pennen xD
nee niet
gewoon 1
en als die op is schreeuw ik gewoon HEEFT IEMAND EEN PEN VOOR ME

[i]Tegenwoordig mag je dus dan geen cirkels maken met een passer, en ook geen grafieken tekenen met potlood?

:pensive:’ Waardeloos.[/i]

Nou juist wel!

Dat wel. Tekeningen & grafieken, that’s it. Maar dan bestaat de kans dat je je potlood per ongeluk ook voor wat anders gebruikt & dan kan je examen dus ongeldig verklaart worden.

kregen van school een examenboekje… stond in wat je mee moet nemen:
Rekenmachine (en extra batterijen (ze vergeten de schroevendraaier die je nodig hebt om je rekenmachine open te krijgen maar oke… ik neem 2 rekenmachines mee)), liniaal, geodriehoek, passer, pennen, potloden, blauw en rood kleurenpotlood, puntenslijper, gum en bij alle examens een woordenboek Nederlands.