Wat zit er in jouw dagelijkse make-up bag?

• make-up basis
  • foundation
  • concealer
  • poeder
  • blush
  • mascara
  • labello

wat ik draag:
foundation op oneffenheden
poeder erover
blush
lipstain
oogpotlood of oogschaduw
soms mascara

wat ik meeneem:
lipbalsem

-Mousse foundation
-Concealer
-Oogpotlood
-Wimperkruller
-Mascara
-Matte poeder
-Blusher
-labello

Ik neem alleen een blikje vaseline mee

Er was toch al een “Dagelijkse make-up topic”?

Oogpotlood, eyeliner, mascara en foundation. soms ook concealer.

Ik draag mascara en Vaseline rosy lips (:
Heel af en toe doe ik ook nog wat oogpotlood op, maar meestal werkt dat ding niet mee dus dan word ik hem zat. Voor de rest vind ik het zonde om foundation etc. te gebruiken als je gewoon een zuivere huid hebt en alleen af en toe een klein puistje. Gaat je poriën alleen maar meer van verstoppen.

Ik draag concealer, als mn gezicht echt niet voor de dag kan komen dan bronzer + poeder of foundation en oogpotlood of eyeliner. Mascara alleen als ik tijd heb of als ik uit ga.
En ik heb meestal wel een oogpotlood ergens los in mn tas zitten en vaseline, cant live without that.

• foundation.
  • makeup-primer.
  • lipstick.
  • eyeliner.
  • concealer.
  • mascara.
  • oogpotlood.
  • wimperkruller.
  • lipglosses.
  • poeder.
  • blusher.
  • labello.
  • vaseline voor lippen.
  • oogschaduw.

dit zit allemaal in mijn tas .
maar, ik neem alleen vaseline mee.
http://www.vrouwonline.nl/img/article/content/Voorkant_Cocoa-%20vaseline_1.jpg

en 's ochtends alleen foundation op.

Hmm Ik neem het niet mee, Ik neem alleen lipgloss/vaseline mee. en als ik echt heel erg onder de pukkels zit soms een coverstick of als ik 's ochtends geen tijd had om mascara op te doen dus ook mascara maarja dat is zelden zo…

Verder gebruik ik qua make up:

Meestal Foundation (GEEN poeder)
beetje mascara
en gewoon vaseline voor lipverzorging geen kleurtje ofzo.

Ik neem alleen spul voor mijn lippen mee, en heel soms mascara.

• 3 Mascara’s; Die gele en roze in dat dikke flesje van Maybelline
  • Twee eyeliners; niet dat ik ze beide tegelijk gebruik, maar dan raak ik ze niet kwijt.
  • Foundation
  • Wimperkruller die ik niet gebruik, maar voor het geval ik hem nodig mocht hebben :’)
  • Labello/ander lippenspul.

Ik neem zelf ook nooit make-up mee naar school hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar als ik schrale lippen heb neem ik labello mee uiteraard :grin:
Mascara doe ik wel op maar laat ik thuis, idd kga geen kilo;s make-up mee slepen- boeken zijn zwaar zat.-.-’
=P

Ik neem het niet mee, maar ik gebruik mascara foundation en een beetje wenkbrauwpotlood :’)

-foundation
-poeder
-concealer
-blush
-eyeliner
-wimperkruller
-soms oogschaduw
-mascara
-vaseline/lipgloss

Ik gebruik mascara, oogpotlood, lipgloss en heel soms wat poeder. Ik neem meestal mascara en labello mee naar school.

Ik gebruik eyeliner, oogpotlood, concealer, foundation, poeder, oogschaduw en mascara. Maar foundation, oogschaduw en mascara maar heel af en toe.
Ik neem oogpotlood mee naar school, alleen werk ik het zelden bij, tenzij het echt weg is.

Foundation.
2 Mascara’s eentje van Maybelline, en eentje van essence.
en áltijd een labello, heb echt droge lippen. (voelt net aan als schuurpapier!) :S
Verder niks.
Oja
en soms Akolip. Heb heel vaak last van koortsplek, heeeeel kut!

labello is juist NIET goed voor je lippen! Je lippen raken verslaafd aan de labello, en daarom kunnen ze zichzelf steeds ‘slechter’ verzorgen,!

Ik draag foundation, blush, eyeliner, mascara en lipgloss (de laatste tijd labello, heb zulke droge lippen van dit weer!) en ik neem alleen mijn lipgloss/labello mee naar school.