Wat zit er allemaal in jouw tas ?

mobiel, portemonee, sleutels, flesje water, lipgloss, bonnetjes, zonnebril, snoepjes, camera, tijdschrift.

• Telefoon
  • Portomonee
  • Sleutels
  • Kam
  • Kaugom
  • Deo/parfum
  • Make-up tasje =)

*telefoon
*portomonee
*zonnebril
*flesje water
*kauwgom
*agenda
*tijdschrift (voor als ik lang moet wachten/zitten)

mobieltje, portemonnee, sleutels, borstel, etui met wat make-up, flesje water, zakdoekjes en een tasje met mijn lenzenspulletjes erin. volgens mij was dat het =P

telefoon,zak chips,geld,portemenee,zwitsal,sleutels,tamponss en je kan er een vest in doen :wink:

• Mobiel
  • Portemonnee
  • Spiegeltje
  • Mini potje Niveau crème
  • Watjes, om uitloopweg te halen
  • Deo
  • Lenzenbakje
  • Soms nog lenzenvloeistof
  • Sleutels
  • Water
  • Zonnebril

mobiel, sleutels, lipgloss, labelle, geld, pinpas, buskaart, pen, deo, kauwgom:)

Telefoon, kauwgom, vaseline of labello voor m’n lippen, sleutels, flesje water, geld, pinpas, buskaart en die shit, dus dat is portemonnee met inhoud. Pen, papier, tampons, mascara, camouflagestift, zonnebril, deodorant, iPod, soms m’n camera ‘je weet maar nooit wat je tegenkomt’, borstel, en meestal ook wat te eten en te drinken. Dat was het zo volgensmij wel een beetje.

Telefoon, tampon, lipgloss, mascara, kohl, flesje, kouwgom, portemonnee. heel veel soms ene extra shirtje ofzo

telfoon, mp3, portemonnee, sleutels, deo, spiegeltje, kauwgom, tampons enzo, labello, soms mascara/kohlpotlood en in de zomer zonnebril en idd een vestje ofzo

maar ik heb eigenlijk verschillende tassen die ik gebruik en nou loop ik iedere alles in die tassen over te gooien :S hebben jullie dat ook :s

oh ik moet echt moeite doen om hem niet té vol te maken :slightly_smiling_face:
portomonnee
telefoon
sleutels
makeup tasje met lipgloss etc.
flesje water
tampons
zakdoekjes
nagelvijl
geurtjeagenda
kauwgomdeo
camera
en nog heel veel zooi-tjes

Portemonnee, agenda, mobieltje, sleutels, pen, lipgloss, Elizabeth Arden 8 hour cream, vijl, spiegeltje, en dan meestal nog wat prulletjes :wink:

Telefoon, portomenee, spiegeltje, lipgloss, lipbalsem, notitieboekje, pen, sleutels, tampons, eyeliner, foundation, mascara, bril, zonnebril (In de zomer), handschoenen (in de winter), flesje water, borstel, zakdoekjes, kauwgom, agenda, deo, luchie dat was het denk wel =P

– Portemonnee
– Sleutels
– Makeup
– Zonnebril
– Drinken
– & ik zal vast nog veel meer vergeten want hij zit altijd vol xD

telefoon sleutels 2 verschillende pakjes kauwgom een flesje cola een tijdschrift
(als hem niet aan heb>) me jas(je weet het maar nooit in NL zo is et 30 graden…2min later regent het) make-up tasje een borstel een kam portemonnee notitieblokje en me zonnebrillen(meestal 2of 3)
oohjaa en me labello en me snoopy vaseline van de H&M

Gsm,
ipod,
oogpotlood
lipgloss,
mascara,
zakdoeken,
portomonee,
bril(in de zomer toch),
parfum / deo
spiegel,
sleutels,
camera(maar nu is die stuk)
pen & papier (al durf ik nooit een jongen zn email te vragen :$, voor vriendinnen is dat een ander verhaal)
Dat is het een beetje, & mn tas is niet groot :open_mouth:

portemonnee, zonnebril, iPod, mobiel, lipbalm, sleutels & soms ook een camera ;p

• Mobiel
  • Portomonee
  • iPod
  • Zakdoeken
  • Kauwgom
  • Water
  • Agenda
  • Zonnebril
  • Lippenbalsam
  • Foundation
  • Sleutels
  • Deo