Wat zijn 'scharrels'?

Wat verstaan jullie onder scharrels?
Het is niet je vriendje, maar je ‘rommelt’ er wat mee ofzo? ^.^
Ik vraag me ook af of je iemand al je ‘scharrel’ kan noemen zonder dat je er mee gezoend hebt, en alleen mee smst bijvoorbeeld.
Nouja, ik ben benieuwd wat jullie eronder verstaan.

ik versta eronder dat je zeg maar wel een relatie hebt, maar dat het niet officieel aan is. Beetje moeilijke beschrijving…
maar dat je gewoon wat met elkaar zoent, en dat je het leuk hebt met elkaar zonder dat het een relatie is…
Jeetje moeilijk uit te leggen!
xxx

Gewoon iemand met wie je rotzooit, geen vriendje of inhetstadiumvoorvriendje. Maar wel iemand waarmee je zoent enzo.

gewoon een tussendoortje!

Je smst wel met hem en zo op die manier, maar je wilt eigenlijk niks met hem.

Je zoen/seks/klooi maatje. bijna vriendje zou ik niet zo noemen. maar eerder iemand waar je dingen mee doet, waar je toch niet meer van moet. :wink:

Hm ik zie het als wat iedereen hier zegt, maar scharrel kan voor mij ook iemand betekenen waar je gewoon een keertje mee zoent en vervolgens nooit meer ziet ofzo.

het is geen avondeten maar meer een snack

Ja, wat hier gezegd is.

Het is het dus gewoon net niet:P

Een scharrel is voor mij iemand met wie je best wel regelmatig zoent en sms’t ja, zonder dat je eig meer van um wilt. Gewoon prettige momenten beleven zonder echte gevoelens met elkaar. Ook goed beseffende dat het goed mogelijk is dat het niks wordt.

Een ‘tussendoortje’ of een ‘rebound guy’ is voor mij een scharrel.
Alhoewel ik niet van ‘scharrelen’ houd.

Als je er iets of 1 a 2 weken mee hebt gehad

precies.

Dat

Waar je geen gevoelens voor hebt, maar wel rete-aantrekkelijk vind en waar je dus mee zoent en verder.
Je kan ook best lang een scharrel hebben, dan is het nog niet meteen je vriendje.

ik houd het hier op

en wat als je dan zo’n scharrel hebt, maar het voor jou toch meer betekent?

tussendoortje.
een jongen met wie je ‘dingen’ doet,
maar je niet als vriendje wilt.