Wat zijn jullie toekomst plannen?!

heyyy,

Laatst kreeg ik een vraag van wat zijn je toekomst plannen? Die vraag zette me onwijs aan het denken. Na vele dagen nagedacht te hebben weet ik het.

Mijn havo diploma willen halen. Daarna wil ik graag 1 jaar in Amerika wonen en daar ook naar school gaan. Ook zou ik graag een journalist willen worden en stage lopen bij girlscene.

Mijn vraag is wat zijn jullie toekomst plannen?

Voor dit jaar een huis zoeken
En misschien voor het eerst op vakantie gaan en voor het eerst vliegen

Als het niet meer regent naar buiten gaan.

mijn droom-toekomstplan: Mijn bachelor diploma halen en daarna eventueel nog een master krijgen, zonder compleet burn-out te raken. Vervolgens werk vinden binnen een half jaar en daarvan mijn toekomstig huisje betalen - hopelijk samen met mijn vriend. Met twee katten. En een netflix abonnement. :slightly_smiling_face:

Ik zou heel graag op een mooi boerderijtje willen wonen ergens in de UK, en dat je dan niks anders ziet dan hele mooie velden. Qua werk zou ik heel graag met dieren willen werken of boerderijwerk willen doen. Misschien parttime combineren met een schrijverscarrière als het lukt, maar dat zien we dan wel.

Eerst hier maar even mijn diploma halen.

Ik zou willen dat ik kan werken en dat ik zelfstandig kan wonen, het liefst in een dorp hier in de buurt. Daar ga ik aan werken.

Ik heb nog geen concrete toekomstplannen. Eerst maar eens m’n bachelor halen en kijken of ik ooit een vriend kan fixen. :’)
Als dat goed uitpakt, zou ik graag willen samenwonen in de stad waar ik nu woon of in de stad waar ik nu studeer.

Hahahaha mijne ook op dit moment

Stoppen met mijn huidige secretaresse opleiding en even een jaar gaan werken. Ben het helemaal kwijt wat ik later wil gaan doen of wat voor opleiding ik straks weer moet doen…

Ga in juni samenwonen, dus komt een jaartje werken wel goed te pas.

Ik heb recent mijn bachelor gehaald, dus mijn prioriteit op dit moment is werk zoeken. Ik wil geld sparen zodat ik een auto kan kopen. Daarnaast wil ik gaan reizen buiten Europa. Ook wil ik graag nog een master doen. Als ik uiteindelijk genoeg geld heb wil ik verhuizen naar een beter huis/appartement in een andere plaats of wijk en een hond nemen.

Niet citeren. :slightly_smiling_face:

Zorgen dat mijn jaarcontract volgend jaar verandert in een vast contract. Dan eerst sparen, dan mooie reizen maken, ooit nog eens een ander huis kopen, trouwen en wie weet ooit wel een kindje (twijfel twijfel).

Ben nu bezig met het afronden van mijn MBO opleiding, heb al een contract bij mijn stage dus wil daar eerst blijven werken en geld verdienen. Mijn vriend is net begonnen op het HBO dus ik wacht tot hij klaar is met school en dan wil ik toch wel heel graag samenwonen en gaan trouwen. Mijn doel voor nu is dus vooral sparen voor een huisje etc.

ik ga volgend jaar mn bachelor halen (hoop ik), dan mijn pre-master sociologie afmaken, master tot docent mas/maw volgen, master CIW doen en dan werken

Ik wil na school een eigen grafisch bedrijfje beginnen en hopelijk een paar jaar erna trouwen met m’n vriend en nog iets later een kind hehe

Binnenkort samen te wonen met mijn vriend in een appartementje en hopelijk heb ik dan of een leuke baan gevonden of een master opleiding die bij me past.