Wat zijn jullie ervaringen met Hey! VINA?

Hey meiden!

Ik lees de laatste tijd steeds meer over de app Hey! VINA, een soort tinder maar dan voor alleen meiden om nieuwe vriendinnen te ontmoeten. Ik ben er toch wel erg nieuwsgierig naar geworden, en zit te denken om de app eens te downloaden.
Maar ik ben ook erg benieuwd of er meiden hier zijn die de app gebruiken en wat jullie ervaringen er mee zijn!

Hebben jullie er al gezellige contacten door gemaakt?

Ik had nog nooit van de app gehoord!

^^ Het heeft ook nog geen erg grote bekendheid in Nederland volgens mij. Vandaar dat ik benieuwd ben naar wat ervaringen!

Ik heb er ook nog nooit van gehoord.

Toevallig heb ik vandeweek de app geinstalleerd, maar ik moet er nog mee aan de slag. Ik zal hier later op terugkomen :upside_down_face:

Ik zou zeggen maak eens, een account aan! Ik denk dat er bij steden wel meer gebruikers zijn, ik heb hem gisteren even geïnstalleerd en op max gezet qua km’s. En ik kom uit België en zie bv/ veel meisjes uit Tilburg en Breda passeren. (dicht genoeg om die weer te geven dus)

Wie niet waagt, niet wint :wink:

^^ Gisteren toch maar de app gedownload. Ik ben benieuwd!

Best een leuke en verslavende app, ik heb inmiddels wat ‘matches’, waar ik even ga kijken of ik binnenkort wat kan afspreken :slightly_smiling_face:

Ik heb het nu ook gedownload. Ben benieuwd! Nog nooit van gehoord!

Klinkt leuk!