Wat zijn jullie beautysecrets voor een mooie huid

nou ik heb dus beetje last vn bultjes en rode vlekjes etc

en ik zie zoveel meisjes met zo’n mooie huid!

dus wat zijn jullie geheimen:o ? :grinning:

Je wilt niet weten wat ik allemaal doe voor een mooie huid en toch lukt het niet.

Daar is niet echt een geheim voor, iedere huid is anders, de een heeft meer geluk dan de ander.

Maar fresh farmacy werkt wel bij mij.

Goed je make-up eraf halen, niets is zo belangrijk op gebied van gebitsverzorging als dat :wink:.

Edit: Ik bedoel natuurlijk de verzorging van het gezicht :wink:

ahahaha, ik dénkdat je gezichtsverzorging bedoeld :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha oh idd! Wat dom haha, ik had het eerst verkeerd getypt, en toen wilde ik het verbeteren en toen heb ik er dit van gemaakt? Yeah right haha, dank je dat je er even op wijst!

• gezichtsmaskers
  • scrub maken van olijfolie en suiker en die op je gezicht aanbrengen
  • elke dag dagcreme met zonnebescherming (ja ook in de winter)
  • 2X per dag gezicht reinigen

hahahaha. :grinning_face_with_smiling_eyes:

ot : niet dat ik nou zo’n gaaf huidje heb, maar door de slakkenslijm van de action word het toch wel wat beter ! :grinning:

ik reinig elke dag verder doe ik er niet zo veel op.

gewoon elke avond met water wassen, en vooral GEEN foundation gebruiken:D

Ik gebruik geen foundation en na het douchen smeer ik me in met glycerine, wat mijn huid zacht maakt en ervoor zorgt dat ik geen droge huid heb.
Gezicht; elke dag je gezict wassen en ik gebruik de 3-stappen plan van Clinique en ik zweer daarbij. :slightly_smiling_face:

van foundation krijg je later een lelijke huid?

haha ik gebruik wel foundation en mijn huid is prima.
's morgens maak ik het gewoon met water schoon en breng een dagcreme aan.
aan het einde van het dag haal ik mijn make up er goed af, breng ik nog een scrub aan die je dagelijks kan gebruiken, gebruik ik nog een gel om mijn foundation er goed af te krijgen en de laatste tijd ook de exfo brusher van garnier die heel fijn is. daarna nog van clerasil tonic en dan mijn nachtcreme. best wel veel eigenlijk, maar ik heb ook niet echt last van puistjes (:

Het zit ook wel in je genen enzo. Ik heb een hele gave uit en heeeeel af en toe heb ik een keer een mini pukkeltje. Sowieso maak ik iedere avond mn huid schoon en verder doe ik er niet veel aan. Af en toe scrubben, maar ik gebruik geen creme daarvan word mn huid juist alleen maar vetter! Tis bij iedereen verschillend.

Idem.

makeup eraf halen en iedere morgen en avond je gezicht wassen met water.
dat is hoe ik het doe, heb nu een stuk minder last van puistjes. :grinning:

Olijfolie!, ik ga dat maar niet op mijn gezicht doe, dat verstopt je poriën toch juist!

Bij mij werkt het om er zo min mogelijk mee te doen (dus geen hele rituelen die uit meer dan 2 stappen bestaan). En ook heel belangrijk: er zo min mogelijk aan zitten. Dus niet krabben, of je voorhoofd of zo aanraken.

Goed make-up eraf halen, 2x per dag wassen met reinigingsmelk en als mijn huid heel vet is teatreeoil op die plekken (ook op puistjes/wondjes).

ik moet juist best veel doen om mijn huid beetje egaal te houden!
ik heb een heel vette huid en wat ik nu doe is;

s’ochtends:

• reinigingsmouse
  • exfobrusher van garnier
  • reinigings gel
  • tonic
  • creme

en s’avonds doe ik precies hetzelfde, maardan nog make-up afhalen.

Als je een vette huid hebt moet je nooit producten gebruiken die heel erg uitdrogen. Daar wordt het meestal alleen maar vetter van. Niet dat ik zeg dat je dat doe ofzo xD maar het is gewoon een tip :’)