Wat zijn jouw hobby's?

Heyy,

Hier kun jij jouw hobby’s/ interesses achter laten! Zo leer je anderen een beetje kennen en kun je mensen vinden met dezelfde interesses! Ik ben benieuwd!

XO Vera :couplekiss_man_woman:

Ik zal vast beginnen, mijn hobby’s zijn:
Eten, slapen, youtube kijken, films kijken, muziek luisteren, dansen (ik kan het niet hoor), uitstellen van dingen zoals school enzo, detectives kijken op tv en topics lezen op Girlscene! :upside_down_face:

Hoi Veer!
Leuk lijstje hobbies :slightly_smiling_face:

Mijn hobbies zijn onder andere:
Lezen, series kijken, spelletjes spelen op m’n 3DS, schrijven, naaien (kleding en knuffels), koken, en ik spaar BJDs en Blythe poppen. Oh! En sinds kort spaar ik trouwens ook schedeltjes.

Mijn hobbies:

• Gamen
  • Films kijken
  • Tekenen
  • Anime Music Videos (AMV) in elkaar knutselen
  • Stemacteren (dit staat ook wel bekend als: Fandubben)

Ik ben een beetje hobbyloos.
Maar ik ga al 3 jaar elke keer met plezier naar mijn werk (horeca) dus dat beschouw ik als mijn hobby. :slightly_smiling_face: Verder vind ik series kijken met mijn vriend leuk.

Euhm:

• paardrijden!
  • paarden/pony’s in het algemeen! (dus info over opzoeken en dingen over leren en weet ik veel alles)
  • helpen op stal met allerlei dingen!
  • grondwerk met de paarden!
  • lezen
  • met de konijnen bezig zijn
  • koffie drinken :’)

Koken en bakken, lezen, schrijven, films kijken, hardlopen en krachttraining

Sporten (krachttraining, obstacle running, survival, hardlopen), gamen, bloggen, katten knuffelen, mijn vriend knuffelen, series kijken en eten en alles wat daarmee te maken heeft.

Verder houd ik van haatreacties lezen op Facebook, foto’s maken van slapende mensen in de UB en tattoo-Instagram-accounts afstruinen :’)