Wat zijn je hobbies?

Hey! Sinds ik aan de universiteit zit heb ik mijn grootste hobby (paardrijden) moeten opgeven. Ook ben ik gestopt met piano spelen. Nu begint het me wel wat te vervelen dat ik geen echte hobby/passie meer heb, en bij deze ben ik dus op zoek naar leuke hobbies! Ik wil graag bijleren! :slightly_smiling_face: So tell me, wat zijn jou hobbies? Misschien doe ik wel wat inspiratie op! :grinning:

girlscene en lezen :’)

mn vriend whatsappen en voetbal :’)

Lezen, films, muziek, dansen, fotografie/design, tekenen… Pfff ik heb teveel interesses haha!

Nagels lakken, met mijn huisdieren iets doen, lezen, dingen doen op mijn iPad, foto’s maken, kletsen, afspreken, shoppen, zwemmen, muziek luisteren, whats appen, enz, enz…

Ik heb echt veel dingen die ik leuk vind om te doen :stuck_out_tongue:

Lezen, schrijven, tekenen, postcrossing :slightly_smiling_face: Ik ben ook schuldig aan gestopt met piano spelen haha :’)

Sieraden maken met kraaltjes, nagellak verzamelen/opdoen/nail-art, lezen, koken, mijn hond (maar das meer een kindje dan een hobby natuurlijk haha), winkelen, afspreken met vrienden.

Lezen, films kijken, muziek luisteren, dansen.

Ik vind schilderen erg leuk! Je bent er een paar uur mee bezig en dan is de tijd zo voorbij. Tenslotte is het ook gaaf als je veel met tekenen/schilderen oefent en dat je het dan heel goed kan :slightly_smiling_face:

Maar je zou ook op een sport kunnen gaan die je leuk vindt. Ik doe bijvoorbeeld een sport die ik echt heel erg leuk vind maar ik ben er maar 2 uurtjes per week aan kwijt.

Ik zat/zit (nu even niet maar vorig jaar en aankomend jaar) ook op de uni en ik heb daarnaast een verzorgpaard genomen, misschien ook iets voor jou?

Verder heb ik momenteel weinig hobby’s. Het was altijd paarden, tekenen, pianospelen, muziek en schrijven maar daar is weinig van over.

Muziek luisteren

Muziek luisteren, series kijken, schrijven en vooral heel veel lezen.

Girlscene
Schrijven
Tekenen
Piano
Muziek luisteren
Series kijken
Films kijken

Series en films kijken, lezen, shoppen, lekker op het terras zitten en taarten/cakes bakken.

Paardrijden, hardlopen, koken en bakken, lezen, schrijven, DIY dingetjes maken, schilderen, films en series kijken

Girlscene
Creatief (Rainbow loom, tekenen, schrijven, schilderen, bloggen, haken, breien, fotograferen, knutselen, snail mail, etc. etc. etc.)

Shoppen, koken en bakken, met vriendinnen afspreken, muziek luisteren, films/series kijken

Ik blijf dit ook even volgen, moet van m’n moeder meer leuke dingen gaan doen.

Winkelen, herinrichten, lesgeven

Slapen, m’n vriend, uitgaan, koken