wat zijn de gekste dingen die je tijdens de examens doet?

zeg hier de gekste dingen die je tijdens het leren van de examens??

ik:

begin de achterkant van mijn pennen te slijpen
begint alles wat ik tegenkom zwart te maken met alcholstift
wil opeens mijn kamer opruimen!!

Je wil tijdens je examens je kamer op gaan ruimen? Dat zal moeilijk voor je zijn… :sob::muscle:

ik ben altijd afgelijd door men haar, ik knip altijd men gespleten haarpuntjes af tijdens ik aan het ‘leren’ ben ;p

vooral de laatste examens zijn het ergs … :stuck_out_tongue:

ik maak tekeningen op al mijn bladeren
als ik nog maar begonnen ben met een samenvatting,
begin ik soms opnieuw omdat ik het niet mooi vind
oow en ik snap niet dat iedereen savonds laat kan doorleren
ik zorg altijd dat ik dan om 20.30 in mijn bed lig

met mijn examens heb ik elke nacht doorgeleerd tot 4 uur 's nachts :nauseated_face:

Tijdens je examens is iets heel anders dan tijden het leren voor je examen hè x]

Val je dan niet in slaap tijdens je examen?

haha ik doe ook altijd 100 x opnieuw een staartje in en heb overal klipjes om elk plukje vast te zetten haha

Uh niet veel, voor mn handelexamen had ik niet geleerd. Ben wel geslaagd. Maar voor wiskunde, economie etc ga ik wel leren.

Ik word afgeleid door basically alles dat niet met school te maken heeft
Ik ben vandaag begonnen met leren, heb het 1 hoofdstuk van Bio uit de 4e over gedrag volgehouden

Ik verdien geen schouderklopje

Huh nou begrijp ik het niet, wat je doet TIJDENS je examens of als je LEERT voor je examens?

Of tijdens je examen-tijd ?

ik denk dat de TS gewoon de hele periode rond de examens bedoeld.

Heb enorme medelijden met jullie
Mijn buik doet nu al pijn als ik eraan denk, laat staan als ik zelf examen moet doen :nauseated_face:

@Traan, zo erg is het niet hoor :slightly_smiling_face: Tegen die tijd ben je zo goed voorbereid - al door het schooljaar zelf - dat je je nergens druk om hoeft te maken, in principe. Je weet precies wat je te wachten staan :slightly_smiling_face:

als je leert voor je examen zal het bovenaan er nog goed bij zetten^^