Wat zijn de 10 all time fashion must-haves?!

Een tijdje terug heb ik een blogpost gedaan over de 10 all time fashion must-haves. Dit zijn dé 10 tijdloze klassiekers die iedereen in zijn kast moet hebben en nog over 30 jaar ook nog te dragen zijn… Wat zijn volgend jullie deze 10 must-haves of bestaat dit helemaal niet volgens jullie…?

Love,

Rock 'n Style

1. Één topic per vraag :grin:

Little black dress, denk ik. Die komt altijd weer terug :slightly_smiling_face:.

Als je het echt gaat hebben over tijdloze fashion items, is dit mijn lijstje… :slightly_smiling_face: Dit zijn items die je minstens 30 jaar van je leven aan kan doen zonder dat 't ooit saai wordt of ‘uit de mode’ raakt.

1. Goed passende jeans.
  2. LBD (Little Black Dress).
  3. Kokerrok.
  4. Trenchcoat of leren jasje.
  5. Getailleerd vestje.
  6. Platte schoentjes zoals ballerina’s.
  7. Een goed, net paar hakken.
  8. Wit getailleerd shirt/witte blouse.
  9. Getailleerde blazer.
  10. Een perfect zittende beha.

@foreveralone, sorry! Ik weet ook niet hoe dat komt, sorry! Ik heb het nog geprobeerd 1 ervan te wissen, maar dat is niet gelukt… :wink:

Nee klopt, dat kan alleen een mod. Dat komt doordat je dan 2 keer op versturen klikt als die niet snel laad, kan gebeuren!

sowieso de jeans

Voor mij zijn het zoiezo

1. Leren jasje
  2. LBD
  3. Goede skinny jeans
  4. Wit & zwart hempje
  5. Een paar goede hakken

Verder weet ik niet echt iets dat ik over 30 jaar nog MOET hebben. Ik heb elke maand wel iets dat ik MOET hebben x’D

Dat is ook helemaal mijn lijstje :slightly_smiling_face:

Meh, daar geloof ik niet zo in. Iedereen heeft weer andere dingen die voor diegene werken.

Een van mijn must-haves is bijvoorbeeld een retro-jurk om mee te ‘wowen’. Maar dat werkt niet voor iedereen.

ik ben het wel met Lunaste eens; maar voor de rest heb ik ongeveer hetzelfde lijstje als Lupine

O, dit is trouwens mijn lijst (van mijn blog geplukt):

1. Trench coat
  2. White blouse
  3. Black purse (zoals de Chanel 2.55)
  4. Jeans
  5. Black heels
  6. Leather (suede) biker jacket
  7. Diamant ring
  8. Black blazer
  9. Little black (lace) dress
  10. Silk scarf

Gelijkenissen, vind je niet?

Misschien moet je óf engels óf nederlands dit ziet er een beetje apart uit maar verder vind ik op nummer 7 en 10 na het wel een goed lijstje (:

Het enige niet-Engelse in haar lijstje is (zoals de Chanel 2.55)… Dus waar jij je aan stoort snap ik niet zo :stuck_out_tongue:

diamant is ook niet heel engels

@MoonPie, diamant is ook Engels :wink:

@MoonPie, grapje realiseer dat het diamond is :wink:

ik weet niet of ik het nu verkeerd begrijp, zou best kunnen ahha
maar diamant is geen engels?? diamond is engels…

dat wou ik net zeggen, haha x’] (al zat ik zelf ook te twijfelen hoor, haha :stuck_out_tongue:)

haha laat mr zitten.