Wat zijn aansluitkosten?

Hoi allemaal,

Ik wil een abonnement nemen van Hi waar ik 18 euro per maand kwijt ben het eerste jaar en het tweede jaar 36,-.
http://shop.www.hi.nl/hi/…Phone-4-8GB/TAPI48bl.html
En ik wou even weten wat aansluitkosten zijn? En of ik die bij dit abonnement ook heb.

xxxx

Dat zijn de kosten die je moet betalen als ze het aansluiten
Dat moet je eerst betalen voordat ze uberhaupt iets aansluiten

oh dus als ik het toestel wil kopen met een abbo moet ik dat eerst betalen?

Heb je geen studentenkorting? Als je studeert kun je dat vakje nog aankruisen.
En aansluitkosten… tja. Ze willen gewoon een bijdrage aan het begin van je abbo.
Bij deze staat 29,95 aansluitkosten en dit komt extra op je eerste factuur.

Maar de als ik het abbo neem, dan moeti k alleen 30 euro betalen toch niet ook nog die 18 euro in een x erbij?

Ik ga hem zometeen ‘‘kopen’’ dus kan iemand deze vraag beantwoorden:
Als ik mijn abbo aanschaf moet ik dan meteen die 18 euro betalen met aansluitkosten (30 euro) of alleen die 30 euro? Zonder die 18?

Volgens mij plus die 18euro
Doe dat gewoon voor de zekerheid, als je teveel hebt betaald krijg je het vast wel terug en anders verrekenen ze het wel :wink:

Bij je eerste rekening betaal je 18 euro + de aansluitkosten van 29,95. Dit betaal je niet als je de telefoon koopt volgens mij hoor, maar dit wordt na een maand dan van je rekening afgeschreven. Je hebt dan namelijk 1 maand gebruik gemaakt van je telefoon, dus dan kunnen ze ook zien of je over je abonnement bent heengegaan.

Okee, das best kut nu moet ik 48 euro betalen -.- Naaiers:P Maar het is toch pas dat je nadat je 1 maand ervan gebruik heb gemaakt je dan die 18 euro moet betalen. Nu alleen aansluitkosten volgens mij.

Aansluitkosten verschillen erg, maar dat is dus om te zorgen dat je ‘in het netwerk komt’. Aansluitkosten kom je niet onderuit maar zijn altijd eenmalig.

Nee het is echt op je eerste rekening BAM 18 euro voor je abbo (want dat heb je die maand als het ware ‘verbruikt’) en dan nog 29,95 voor je aansluitkosten.