Wat zie je als je nu rechts kijkt? :P

tekentablet, speaker, notitieblaadjes, body lotion, iphone, etui, verslagje engels, the vampire diaries boek xD ja mijn rechterkant van bureau ligt vol.

een witte muur met stopcontact XD

keuken,raam,huizen

een heleboel zooi, moet mn kamer nodig opruimen

mijn schooltas, mijn make-uptasje (met al mijn make-up over de tafel) :grinning_face_with_smiling_eyes: , mijn mobiel, boeken en printerr :wink:

kamerdeur, spiegel, bed, mascara hihi

Het eerste dat ik dan zie is een poster van Valerio ^^

Als ik naar rechts kijk, dan zie ik eerst mijn balkon en als ik verder kijk dan zie ik de winkels, ik woon namelijk in het centrum.

[i]De rechterkant van mijn hoekbureau:
klappers, opbergbakjes, cadeaubon Douglas, kabeltjes voor m’n laptop, schoolboeken, zonnebril, agenda, losse cd’s, sieraden, leeg kopje, een memobord, papiertjes en troep, oortjes, rekenmachine, markeerstiften en een haarklem!

Ik moet dringend mijn bureau opruimen…[/i]

plank met wekker, mobiel ,lipgloss ,boeken ,tijdschrift ,papier ,kam, deo, roze koptelefoon, parfum, pennen, knuffeltje, laptopvoeding

een kastje, een koelkast, een deur die openstaat en een fruitmand. (ja onze computer staat in de keuken)

2 relaxstoelen
3 kunstwerken die m’n moeder gemaakt heeft
2 van die geluidsboxen voor de tv en radio (bioscoopeffect)
tv kastje
tv
2 schilderijen
2 lampen
kachel

Mijn kamer die ik moet opruimen.

M’n schoenenkast en een gedeelte van een kledingrek

Een grote puinhoop en een openstaande kledingkast. En ook een beetje de lamp die aan plafond hangt en vanuit m’n ooghoeken de deur. En aan de andere kant vanuit m’n ooghoeken ramen + vensterbank.

kachel raam buiten

een donker iets met 1 lantaarnpaal.
Ik woon buitenaf, dus vandaar :’).

tv, spiegel, prikbord met foto’s, 1 plank met schoenen, 1 plank met tassen en 1 plankje met sieraden en me lamp.

een kussen, het bedeinde, een deken, gordijn, muur

De woonkamer