Wat zegt jouw daghoroscoop vandaag?

op deze site kunnen jullie kijken wat jullie horoscoop van de dag is! klik

Mijnes is;
Je moeder speelt vandaag een belangrijke rol. Geef haar het voordeel van de twijfel. Je geheugen is momenteel ijzersterk. Op een feestje doe je daar op een grappige manier je voordeel mee. Wanneer je tevreden bent met jezelf, kun je ook veel meer geven aan de mensen om je heen. Zij voelen dat ook aan. Het zal je verbazen dat jouw gezicht vaak boekdelen spreekt. Probeer zelf achter de waarheid te komen.
en hij klopt helemaal!:stuck_out_tongue: best eng eigenlijk.

weet ik niet:$

Haha;p op die site kun je kijken, vergeten erbij te zeggen: kies je sterrenbeeld en druk op genereer code, dan zie je je horoscoop vanzelf daaronder staan.

Kreeft:
Misschien krijg je tijdens een gezellig etentje een dierbaar geheim te horen. Ben je daar werkelijk verrast over? Hoogstwaarschijnlijk heb je dit nieuwtje al lang en breed aan voelen komen, maar durfde je daar gewoonweg niet over te beginnen. Bepaalde krachten spelen een belangrijke rol in het spel dat leven wordt genoemd. Als je wat tijd vrij kunt maken, is het goed om die te spenderen aan dingen die je na aan het hart liggen.

Tweelingen
Wanneer je niet alles aan kunt wat je op je hebt genomen, is het beter om dat ook toe te geven. Zowel aan jezelf als aan de mensen in je omgeving. Dan kunnen zij daar namelijk rekening mee houden. Een toevallige ontmoeting kan jouw wereld compleet op zijn kop zetten. Alles wordt ineens anders en dat is best lekker. Je beschikt over extra energie en die zul je nodig hebben. Neem een situatie ter hand waarover je een machteloos gevoel hebt.

(ik geloof heilig in horoscopen)

Leeuw:
Je moeder speelt vandaag een belangrijke rol. Geef haar het voordeel van de twijfel. Je geheugen is momenteel ijzersterk. Op een feestje doe je daar op een grappige manier je voordeel mee. Wanneer je tevreden bent met jezelf, kun je ook veel meer geven aan de mensen om je heen. Zij voelen dat ook aan. Het zal je verbazen dat jouw gezicht vaak boekdelen spreekt. Probeer zelf achter de waarheid te komen.

welk feest?

Je kunt het vandaag met de meeste mensen wel goed vinden en dat zorgt ervoor dat je in een vrolijke stemming raakt. Jouw sociale leven bloeit helemaal op. Verrassende gebeurtenissen maken een familiebijeenkomst levendig. Je budget heeft extra aandacht nodig. Je bent iets te royaal. Voorkomen is immers beter dan genezen, doe er dus nu al iets aan. Als single kun je hem of haar niet zo makkelijk versieren, maar geef niet op. Hij of zij is het wel waard.

Het klopt voor geen fuck.
mijn budget is juist top en social was het echt niet vandaag !
En hij is het totaal niet waard!!!

weegschaal
Je laat jouw oog vallen op een ander huis. Het zal je opluchten wanneer je van je hart geen moordkuil maakt. Neem een uurtje eerder vrij van je werk, dat zal opluchten. De sterren ontwaren mensen die invloed op je leven zullen hebben. Slik vandaag niet meer dan twee rotopmerkingen. Wanneer je een partner hebt, zul je thuis een bepaald probleem moeten gaan bespreken

Kreeft:
Misschien krijg je tijdens een gezellig etentje een dierbaar geheim te horen. Ben je daar werkelijk verrast over? Hoogstwaarschijnlijk heb je dit nieuwtje al lang en breed aan voelen komen, maar durfde je daar gewoonweg niet over te beginnen. Bepaalde krachten spelen een belangrijke rol in het spel dat leven wordt genoemd. Als je wat tijd vrij kunt maken, is het goed om die te spenderen aan dingen die je na aan het hart liggen.

Bullshit, ik heb geen nieuwtje gehoord, haha.

Maagd
Je bent ergens mee bezig, maar eigenlijk ben je er helemaal niet zo zeker over. Heb je er vanaf het begin wel goed over nagedacht? Waarschijnlijk loop je nu tegen een aantal punten aan waar je nog niet eerder op was gekomen. Je voelt precies aan waar je vriend of vriendin behoefte aan heeft. Maak een afspraak met je familie, een paar vrienden of kennissen om samen met hun wat leuks te gaan doen, maar ook om zomaar wat tijd met elkaar door te brengen. Het zal iedereen goed doen.

Schorpioen;
Je kunt het vandaag met de meeste mensen wel goed vinden en dat zorgt ervoor dat je in een vrolijke stemming raakt. Jouw sociale leven bloeit helemaal op. Verrassende gebeurtenissen maken een familiebijeenkomst levendig. Je budget heeft extra aandacht nodig. Je bent iets te royaal. Voorkomen is immers beter dan genezen, doe er dus nu al iets aan. Als single kun je hem of haar niet zo makkelijk versieren, maar geef niet op. Hij of zij is het wel waard.

Klopt niet echt ofzo xd

haha bij mij klopt het best vaak hoor ;d

Met communiceren heb je in ieder geval geen moeite. Daardoor mag je op een gunst rekenen of krijg je een positieve reactie die betrekking heeft op jouw carrière of een relatie. Zo zie je maar weer, wat je oogst kun je zaaien. Thuis ben je behoorlijk gemakzuchtig. Je huisgenoten zijn daar niet zo blij mee. Op school of op je werk houd je koppig vast aan je mening. Daar maak je ook geen vrienden mee. Verder is het een rustige dag. Zo heb je weer eens tijd om ouderwets Bourgondisch te genieten.

Nou klopt eigenlijk geen zak van.

Stier:
Je kunt je nogal opgejaagd voelen en daardoor ben je geneigd om over je grenzen heen te gaan. Dingen die je vertelt, hoeven niet altijd bijster interessant te zijn. Meestal is het al genoeg om er gewoon te zijn, de rest komt dan vanzelf. Je hoeft er niets voor te doen om sprankelend te zijn. Het kan zijn dat je het nu even uit moet zitten en door de modder moet ploeteren. Probeer op je gezondheid te blijven letten. Zorg ervoor dat je op het financiële vlak geen oude fouten gaat herhalen.

hmm… oke dan ;p

Weegschaal:
Je laat jouw oog vallen op een ander huis. Het zal je opluchten wanneer je van je hart geen moordkuil maakt. Neem een uurtje eerder vrij van je werk, dat zal opluchten. De sterren ontwaren mensen die invloed op je leven zullen hebben. Slik vandaag niet meer dan twee rotopmerkingen. Wanneer je een partner hebt, zul je thuis een bepaald probleem moeten gaan bespreken.

Klopt deze keer helemaal niets van.

nou ik heb nog niks gehoord!

Voor mij wel geloof ik :zipper_mouth_face:

Leeuw
24 juli t/m 23 augustus

ik heb me moeder vandaag nog niet eens gezien of gesproken XD

ennuh wat bedoelen ze precies met…?
Het zal je verbazen dat jouw gezicht vaak boekdelen spreekt

Ram:
Je zult misschien moeten overwerken en daardoor een afspraak moeten afzeggen. Dat valt bij jouw date niet echt in goede aarde. Jouw collega’s kunnen daarover zeer flauwe grappen maken en je zult er veel te serieus op reageren. Kom op! Lachen is gezond. Je hebt een goede tot zeer goede vriend(in), die je al geruime tijd niet meer hebt gesproken. Hij of zij zou natuurlijk zelf ook het contact kunnen leggen, maar lijkt dat niet te durven omdat jij de laatste keer het gesprek nogal abrupt hebt beëindigd. Je was weer eens druk, druk, druk met jouw werk.

Er klopt echt heeeeelemaal niks van, maarja.

Stier:
Je kunt je nogal opgejaagd voelen en daardoor ben je geneigd om over je grenzen heen te gaan. Dingen die je vertelt, hoeven niet altijd bijster interessant te zijn. Meestal is het al genoeg om er gewoon te zijn, de rest komt dan vanzelf. Je hoeft er niets voor te doen om sprankelend te zijn. Het kan zijn dat je het nu even uit moet zitten en door de modder moet ploeteren. Probeer op je gezondheid te blijven letten. Zorg ervoor dat je op het financiële vlak geen oude fouten gaat herhalen.