Wat zegt dit rare gedrag over mijn vriendin?

Ik dacht altijd een heel goede vriendin te hebben waar ik op kan bouwen.
Tegenwoordig spreken we elkaar eens in de drie maanden.

Ik heb haar net een week geleden gezien. Ze was heel aardig en lief.neemde veel initiatief in het persoonlijk contact.

Wat ik best apart vond, was dat ze mij 3 dagen er na op een social network verwijderd had.

Ik vroeg luchtig waarom dat was, waarop ze antwoorde dat ze iedereen aan het verwijderen was en dat ze binnenkort haar profiel zou verwijderen.

Ik heb ongeveer 5 gemeenschappelijke vrienden en zag haar in hun lijst, ik zag dat ze er juist 17 vrienden bij had en haar profiel dus neit verwijderd had. Dit vond ik erg apart. Ik vroeg er een week later naar en ze deed heel arrogant en hooghartig. Ze viel mij aan. Ze zei dat ik maar een leven moest gaan zoeken en dat ze al kon zweren dat ik dag en nacht haar vriendenlijst in de gaten ging houden.

Haar antwoord was:

Ik begin je nu wel echt eng te vinden, misschien moet jij maar eens een leven gaan zoeken. Ik WIST dat jij dag en nacht me profiel zou checken zodra ik je verwijderde. Ik hou niet van dat geplak en dat opletten.
Ik bepaal zelf wel wie ik wel of niet in mijn lijst doe ik ga hw maken ciao

Ik zei niks terug maar vind dit wel heel raar gedrag. Ik bel haar nooit ik praat niet heel veel op msn, het gespreksinitiatief komt op msn van beide kanten voor.

Wat zou hier achter zitten? Stoer doen voor een vriendin die achter de pc zit? In het echt deed ze namelijk heel lief en ik claim haar absoluut niet.

Weird.
Naja laat haar lekker, als ze zo tegen je doet is ze je toch ook niet waard.
Dan heb je maar één “vriendin” minder.

Wat een arrogant kutmens zeg x]

Maar misschien zit haar iets dwars?

Dan moet er wel iets heel ernstigs aan de hand zijn als ze alleen haar verwijdert.
Lijkt me.

Wat een trut…

Misschien zit ze met iets of een probleem en dat reageert ze af op jou? Als dat zo is, vind ik het nog erg bot en bitchy, zeker zo over internet. Ik zou gewoon haar met rust laten en wachten totdat zij intiatief neemt.

mischien hebben andere mensen over jou geroddeld ofzoo…
dingen gezegt wat niet waar was zodat ze boos op je is nu

je moet vooral niet achter de kont van zon bitch aan gaan gatver:S
laat haar maar beter straks gaat ze nog tegen iedereen zeggen dat je haat stalkt enz weetkveel ik zou gewoon negeren en klaar danniethe…

Dumpen en betere vrienden zoeken.

Wat ‘n raar kind zeg :crazy_face:
niet druk over maken, en gewoon lekker verder gaan zonder haar,
lekker kinderachtig is zij zeg :’)

Misschien wil ze niet dat jij al haar berichten leest omdat ze ook heel persoonlijke dingen wil plaatsen waarvan ze niet wil dat iemand bekends ze leest? dan had ze het je ook gewoon kunnen zeggen dus net zo goed heel erg dom. maar ik zou het wel kunne begrijpen als ze dat wil?
xxx

ik weet niet hoe ze eerst was, dat is lastig te zeggen als ik haar niet ken…
Ik denk dat je zelf zult moeten bepalen of haar iets dwars zit en anders inderdaad gewoon verder gaan met je leven.
Als ze ziet dat jij net zo vrolijk, of vrolijker dan eerst verder leeft is ze ook gauw uitgekeken op dat gebitch, dan is er voor haar niks meer aan…

succes ermee! :wink:

Dit denk ik ook. Maar dan nog, deze reactie schokte mij compleet. Het kwam heel hard aan en was totaal niet het gedrag van hoe ze in het echt deed.

thanks

klsjfkdlsjdslfsdfldssfsa

Dat ze een kutwijf is.

ik denk dat ze je “leuk” vind als jullie samen zijn. wanneer andere mensen kunnen zien dat jullie “vriendinnen” zijn dat ze idd probeert stoer te doen en ze je negeert/afkraat enz. laat haar gaan, je wilt toch geen vriendin die aardig tegen je doet wanneer het haar uit komt? je hoeft nu niet gelijk ruzie met haar te maken maar probeer haar een beetje te negeren en neem voortaan niet zelf meer enig initiatief. probeer ontertussen je andere vriendschappen wat aan te sterken. oohjaa probeer ook niet te veel over haar tegen andere vriendinnnen te roddelen en zet haar maar niet in een te kwaat daglicht, want je weet maar nooit wanneer dat tegen je gebruikt kan worden. succes :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ze gewoon popi wilt worden, en dat je niet cool genoeg bent voor haar.