wat zeg JÝ tegen je vriendj zodat hij zich bijzonder voelt..

zoals je boven al leest :stuck_out_tongue:

wat zeg jij tegen je vriendje zodat hij echt weet dat je echt veel van hem houd, dat hij zich bijzonder voelt. Ik hou van je xD. Maar ook nog andere dingen>?? wat is dan het liefste wat JIJ tegen hem hebt gezegd>??

-xxx-

zooo veeel super lieve dingen haha ^^
niet iets wat ik altijd zeg ofzo,
altijd weer iets anders!
maar hij weet wel dat hij bijzonder is :slightly_smiling_face:
we blijven altijd samen! :grinning:

hetzelfde als bij elishaa

voorbeeld…>?? :grinning:

Gewoon op het juiste moment zeggen ik hou van jou… of zoiets van; weetje? ik wil jou écht nooit kwijt… en heb hem ook wel eens verteld dat ik hem bewonder enzo :slightly_smiling_face: dat soort dingen

Scheet, dat zeg ik altijd tegen hem ;d

:slightly_smiling_face:

gewoon ik hou van je idd, of hem ff met een veelbetekenende blik in zn ogen kijken :slightly_smiling_face: of hem gewoon ineens vastpakken en knuffelen

Woorden die uit m’n hart komen.

Ik ben helaasch niet zo goed in gevoelens verwoorden dus vriendje krijgt bijna nooit te horen dat hij speciaal is, maar één keer kwam er spontaan een heel verhaal uit m’n keel over hoe trots ik op hem ben, hoeveel ik hem bewonder, hoe dankbaar ik hem ben voor alles…
Hij heeft me daarna bijna doodgeknuffeld en gekust. Hihi (L)

aww lief mannn!:smiley:

dat is echt super lief…
ik ben 13 en ik heb ook een vriendje van 13 maar als je 13 bent gaat het allemaal denk ik nog wat anders… nou eigenlijk ook niet. Ik bedoel ik had vriendjes waar ik zulke dingen tegen zei, dan zeiden ze lieve dingen terug. Maar dat vriendje die ik nu hebt is heeel erg verlegen.
:flushed:

ik zeg soms;
paul ik moet je iets vertellen…
en dan zegt ie zoiets van; nou vertel et is
& dan iets van; ik vind je super lief!

Sinds jou is alles anders, mooier, beter en je maakt me gelukkig

weetikveel , hij moet maar lieve dingen tegen my zeggen dat ik me bijzonder voel xD en dan zoen ik um ofzo :stuck_out_tongue:

Ik zei een keer via sms: ik kan echt serieus niet slapen door jou! je bent zo lief! en een week later hadden we :slightly_smiling_face: dat is nu 3 dagen geleden haha (A)

Dat het een toppertje is, dat hij me helemaal gek maakt.

“zo blij met jou”

mijn vriend wéét trouwens dat hij bijzonder voor me is! ik ehmm… ben een keer in tranen uitgebarsten voor hem :flushed: 2 keer zelfs, toen zei hij; wow jij geeft echt veel om mij he? nou dan móét hij toch wel weten dat hij bijzonder voor me is!

Poemel:P…Sgat in het Limburgs;)

ik dagt ff dat er ‘piemel stond’