wat zeg jij als ....

wat zegt als een jongen vraagt of jij je vingert? ik heb dat namelijk vaak genoeg meegemaakt dat iemand dat aan me vraagt maar ik weet niet wat normaal is om te antwoorden…

gewoon nee zeggen gaat hem toch niets aan? of eerlijkheid zegen als je dat wilt eh. Maar ik zou gewoon voor nee gaan

het is zegmaar iemand die ik leuk vind, en hij mij …

Als je dat wilt zeg je ja, als je dat niet wilt zeg je nee. Moeilijk.

Hier kan ik me dus echt niks bij voorstellen. Gewoon random jongens (op Frissfeesten zeker?) die je even tussen neus en lippen door vragen of ze je mogen vingeren. Of hoe bedoel je dit?

Zoiets heeft nog nooit iemand mij gevraagd, maargoed, zeg dat het niet zijn zaken zijn.

Als je het wilt moet je gewoon ja zeggen en anders zeg je gewoon nee.

een jongen waar ik bijna wat mee had (wat uiteindelijk dus niks is geworden). hij wilde weten of ik mezelf wel eens vinger… ik weet nooit hoe ik daarop moet antwoorden

Oooh wacht, ik (en volgens mij bijna alle anderen hierboven ook) las verkeerd. Ik dacht dat de jongen vroeg of hij jou mocht vingeren, maar hij vraagt dus of jij jezelf wel eens vingert.

Als je vindt dat hij daar niks mee te maken heeft moet je dat gewoon zeggen. Dat zou ik tenminste doen.

ik ken geen jongens die asociaal genoeg zijn omdat gewoon te vragen. met zulke types hoef ik echt geen vrienden te zijn. wat hebben zij aan die informatie?

vinden ze geil.

Dat zijn hun zaken toch niet? Gewoon zeggen dat dat ze niet aangaat.

het is meer als een vriend (;

dat hebben ze mij ook weleens gevraagd. vind het nogal onbeschoft, Maar gewoon nee zeggen

Zoiets vraag je gewoon niet. Ik zou ze echt een stomp verkopen hoor :")

haha klopt ik vind dat ook beetje ongeschoft maar weet gewoon niet hoe ik erop moet reageren

Wat dacht je van niet reageren?

‘Dat zijn jouw zaken niet’

‘Dat zou jij wel willen weten he? :wink: