Wat zeg je als...

Soms heb ik wel eens dat ik in bepaalde situaties niet weet wat ik moet zeggen. Ik denk dat anderen hier ook wel eens last van hebben… Dus hier een topic om het te vragen haha:)
Zegmaar bijvoorbeeld wat zeg/sms je als iemand jarig is; Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!
Zo iets haha

(ik had gezocht maar zo iets bestond volgens mij nogniet)

Best een handig topic!

Haha best handig!

Ahh wat naar voor je. Had je het al zelf zien aankomen of komt het compleet onverwacht? En kun je nog herkansen? Geen nood, je komt er sowieso wel weer bovenop hoor!

wat zeg je als iemand iets van jou kapot heeft gemaakt, en je toch stiekem wel een vergoeding wil omdat je diegene er nog zo voor gewaarschuwd had…

wat zeg je als iemand de hele tijd slijmt ?

of, “Je komt uiteindelijk echt wel waar je wezen moet, dus er is echt nog geen nood aan de man :slightly_smiling_face:

‘Sorry, ik vind het lullig dit te zeggen, maar het was best veel waard en ik vind het ook heel jammer dat het nu kapot is. Zouden we iets af kunnen spreken dat je toch een deel vergoed?’

Haha, vorige week nog gehad, ik wist ook echt niet hoe ik het moest vragen :'D

Heey
Ik ben deze maand blut, en aangezien jij mijn *** kapot hebt gemaakt en ik je al had gewaarschuwd had zou ik het fijn vinden als je het willen vergoeden of tenminste 80%.

Ik zou zeggen ‘‘wil je niet zo slijmen? sorry maar ik vind het nogal irritant’’

dat vinden jullie waarschijnlijk te bot, maar als ik me ergens aan irriteer zeg ik het gewoon. :’)

Oh wat naar voor je… Maar je kan het éeecht wel en dat ga je gewoon dit jaar bewijzen! :grinning:

het erge is, ik heb er echt maar 6 euro voor betaald maar ik baal meer, dat ik echt best wel vaak heb gezegd dat hij t niet zo moest buigen ondat hij dan anders scheurt XD en toch kreeg ik m kapot terug…

jaa maar het is een beetje lastige situatie diegene die doet echt alles voor mij zegmaar dus het is een beetje zielig …

Dat is wat ik zou zeggen. maar als het niet past bij jouw situatie, moet je dat inderdaad niet zeggen.

Ik zou juist zeggen
‘Ik vind het heel fijn om complimentjes te krijgen, en anderen ook, maar het moet wel oprecht blijven he!’

Haha dan zeg ik bij deze even dat ik me er aan erger dat jij het woord irriteren verkeerd gebruikt :’)

‘Ookal is het maar 6euro, ik vind het nog jammer aangezien ik zelf niet steeds maar nieuwe dingen kan blijven kopen als iets kapot gaat, en al helemaal niet als ik zelf niet degene ben die het kapot heeft gemaakt’ ?

’ Joh slijm niet zo ’ :’)
wat zeg je als iemand écht gek op je is, en het is absoluut niet wederzijds?

Ik heb een hele goede vriendin en een jongen vond haar super leuk alleen zij vond hem niks. Maar ze durfde niet zijn hart te breken :’)

‘Sorry, ik vind je echt aardig enzo, maar ik vrees echt dat het tussen ons niet gaat werken, ik vind dat onze karakters te veel botsen.’

Ofzo :’)

Wat zeg je als een heel dik persoon zegt dat ze dik is, ik weet dan nooit wat ik moet zeggen…