Wat zal je doen?

Kiezen voor een jongen die naast je woont en 2 jaar ouder is, die heel lief en knap is, maar waar je op het ene moment verliefd op bent en op het andere moment vind je hem leuk maar niet als vriendje. En waar je je soms zo jong bij voelt, als hij tussen allemaal 16-17 jarige loopt.
of
voor een jongen die 150km verderop woont en die al 10 jaar je beste vriend is, je weet niet of het wederzijds is en je wilt de vriendschap niet kapot maken. Je ziet elkaar nauwelijks en hij is een kop kleiner. Je bent best verliefd maar bedenkt dat elkaar 1x in de 2 maanden zien flink gaat irriteren.

Je bent maar 2 jaar jonger dus de eerste.

1e, maar eigenlijk kunnen wij die keuze voor jou niet maken…

de eerste.

aangezien je het niet weet: geen 1 vd 2 en wachten tot 1v hun er boven uit komt steken en dan voor die gaan… :stuck_out_tongue:

1e??

ik zeg ook niet dat ik een keuze maak ofzo, maar ik wil gewoon weten wat jullie zouden doen =)

als ik het niet weet doe ik geen van beide totdat ik het weet haha.

liefde kent geen afstand.

mijn vriend woont 5000KM verderop.

2e

2e :metal:
Vroeger zag ik mijn vriend uhh 2x per jaar dus eens in de 2 maanden valt best mee.

Mijne 138, en ik zou voor de 2e kiezen. Ondanks de afstand, als ik de keuze moest maken tussen iemand naast me en mn huidige vriend. Koos ik voor mn vriend.

Dat is beter dan 5000 haha. Maar ik zou ook zeker mijn vriend inruilen voor iemand die dichtbij woont!
Binnenkort misschien 4 maanden naar hem toeee! :grinning:

Haha dat sowieso!
Maar kijk, afstand is moeilijk. Maar niet onmogelijk. Echte liefde kent geen afstand (:

zooo, waar woont hij helemaal? turkije?

Waarom 1 x in de twee maanden? Je kan hem toch in het weekend zien, of gaat dat niet?

Degene waar je verliefd op bent? Wie dat is, daar moet je zelf achter komen. Maar ga niet kiezen op basis van afstand.

Wij kunnen toch niet kiezen voor jou? Op wie ben je echt verliefd kies die, ofzo. Of kies niet.

Als je moet kiezen, stel ik altijd deze vraag.
Je moet jezelf helemaal inleven in deze situatie. 1 van de jongens gaat weg. ver weg, ander land. Bij welke jongen zal jij het meest kapot van gaan? wie zal jij het meest missen?

en meid, twijfel je, dan is het meestal niet de juiste keuze. liefde voel je en weet je.

Whaaaha Canada! xd