Wat zal ik met mijn haar doen?

Hoi!
Ik zit zou al een tijdje na te denken over wat ik met mijn haar zal doen, ik heb nu blonde highlights, daardoor zie je de uitgroei minder maar toch. Ik wil het sowieso voor de zomer geverft hebben. Zal ik dan alleen de uitgroei laten bijwerken of een tintje lichter voor de zomer? Donker haar maakt mij erg bleek, ik ben van mezelf donkerblond/lichtbruin.

Hier even een snelle, niet zo flatteuze foto haha:

http://i44.tinypic.com/2iwajc7.jpg

Leuk jurkje (heb ik ook :p). Ik denk dat een tint lichter jou heel mooi zou staan. Of juist vrij licht of vrij donker, maar ik zou niet die middenkleur, zeg maar, houden.

lichter

Haha dankje ^^ Jaa donker maakt me heel erg bleek, als ik dan een keer iets zwarts aan heb lijk ik meteen zo gothic. Ik hoop alleen dat als ik het wat lichter doe dat het niet zo nep wordt…

Een tintje lichter zou je heel erg mooi staan.

Vergeet wel niet dat in de zomer je haar zelf ook lichter wordt door de zon.

Jaa klopt, maar ik moet in ieder geval de uitgroei laten bijwerken dus als ik dan toch bezig ben! :slightly_smiling_face:

Ja lichter inderdaad, je hebt prachtig haar. En zeg echt 394729378x tegen de kapper dat als je je lange haar wil behouden, dat ze er niet teveel af moet knippen, want dat had de mijne dus gedaan en nu loop ik voor luhullll.

Jaa ik had het eerst ook veeeel langer! Ik wilde de puntjes, zegt ie, ja ik doe wel iets meer dan blijft het mooi gezond. Nou lekker dan, veel te veel dus. Maar bedankt voor het compliment :grinning:

waauw jij hebt echt een hele mooie huid! :astonished:
ooit gedacht aan modellenwerk?

Wat lief dat je dat zegt! Ja ik ben een keer aangesproken door een bureau, maar uiteindelijk vonden ze me net iets te klein voor mijn leeftijd (1,67 en 16 jaar) dusja ik ben wel een beetje opzoek naar dingen voor wat kleinere meisjes, maar nog niet echt gevonden.

Upperdepup! Nog meer suggesties? :slightly_smiling_face:

Haha blijkbaar niet :stuck_out_tongue:

Up?:blush:

Ik zou jou haar ook iets lichter maken, zoiets als Lauren Conrad heeft lijkt mij wel mooi bij jou. Dat is licht-goudblond ofzoiets. En dan nog meer highlights ertussen. Misschien kun je trouwens een soort pony nemen, een schuine ofzo? Als laatst wil ik nog even zeggen dat ik je haar nu ook al mooi vind. Nu stop ik met mijn niet-zo-originele suggesties. :tipping_hand_man:

lichter.

lichter :slightly_smiling_face: (je bent een mooi meisje)

Haha dat is superleuk om te horen ^^

Donkerder zou ook heel apart staan, op een goede manier =D. Maar als je niet bleek wil lijken moet je voor lichter gaan.