Wat zal ik maken van een druk stofje??

hoi,
ik heb een zwart stuk stof met italiaanse maskers erop. maar ik weet niet echt wat ik ermee zal doen. iemand ideeën?
alvast heel erg bedankt!

Ik zou een taillerokje ervan maken! Kan je er een basictopje-shirtje opdoen zodat het zo´n jurkje lijkt zegmaar :grinning:

ja leuk! maar het is niet zo’n groot stuk stof. ik ga er denk ik een kussen van maken( geniaal ja… maar dan leer ik het wel want ik kan niet naaienXD)
MAAR ALS NOG IEMAND EEN IDEE HEEFT?..

maak een tas!

een etui?

foto van de stoff zou wel makkelijker zijn.

uhm als je een zwart jurkje /top+rokje hebt maak je van dit stofje een ceintuur om het op te leuken ofzo (als de maskers gekleurd zijn)

of anders een giletje ofzo kan heel simpel zijn (zoals dat hesje wat ze ooit bij de H&m hadden van 10/15 euro ofzo met die roezeltjes vooraan)

Knuffeltje?

Een klein tasje, of een iPod hoes ooofff… minirugzakje, etui… eindeloze mogelijkheden.

een zakje voor op je shirt? klinkt heel appart, maar dat kun je dan op een wit shirt naaien en dan is het niet meer zo saai. of een groot hart voor achterop een shirt.

hoesje voor mobiel :slightly_smiling_face:

inlijsten

Een slordig sjaaltje=

harembroek

Op twee of drie schildersdoeken spannen met het masker in het midden en als schilderijen/prenten aan de muur hangen. Makkelijk te doen met een stel punaises.
Voor goedkope schildersdoeken: kijk bij de Xenos of Marskramer