Wat zal ik kopen? BB of Android?

Ja, ik wil bb bold halen. Maar ik weet niet of het goed is, bijv gaat ie snel stuk ofzo? En hoelang kan de batterij mee? Zal ik 'm halen of niet? UPP=lief

Bb topic.

Nee, bold gaat niet snel als curve kapot en de batterij doet wel een dagje mee, ligt eraan of je de hele dag erop bezig bent of gewoon soms gebruikt.
En welke android mobiel wil je dan?

Ik hoor heel vaak van mensen dat hun blackberry raar doet, of snel kapot is.
Ik heb mijne nu een jaar, heb nog nooit ergens last van gehad, behalve dat ik
niet kan filmen, en dat ie af en toe eens vast loopt… Ik weet niet wat je allemaal
met een android kan, maar ik vind een blackberry juist zo handig door het pingen…
(mijn vriendje heeft ook een blackberry, lekker goedkoop haha!)

Android is veel fijner ( teminste vind ik zelf haha)! En over dat snel kapot gaan, dat ligt er maar net aan hoe zuinig je ermee omgaat. Al mijn telefoons zijn 2 jaar meegegaan terwijl anderen m na een maandje al kapot hadden! Dus dat ligt aan jezelf!
De batterij gaat bij alle smartphones snel leeg, komt door het internet gebruik!
Bij een android telefoon kun je ook gratis smsen ( whatsappen ) alleen geen ping.
En bij een blackberry moet je vaak nog een extra blackberry abbonement nemen, omdat je dan vaak niet op internet kunt ofzo. Dat weet ikook niet precies!

Android telefoons zijn qua software iig beter dan bb’s.
Al verschilt dit ook weer per telefoon, niet iedere android telefoon is tzelfde, er zijn zat slechte androids.

androoooid

Android, Je kunt er meer mee !

Zeker Android.

Ik zou voor een Android telefoon gaan, heb er zelf goede ervaring mee en je kan er wel meer mee.
Maar het ligt echt aan wat je belangrijk vind bij een telefoon: groot scherm, toetsenbord of touchscreen, goede camera etc…

Android vind ik beter.

Android is echt veel beer.

android

Androooidd

Android for sure.

Android!:slight_smile:

Androoooid (: