Wat zal ik gaan fotograferen??

nouja zoals je in de titel dus al leest:: wat zal ik gaan fotograferen??

graag wel binnenshuis of in de achtertuin:P

ik heb btw 2 hondjes maar ik weet niet of ze stil gaan zitten dusja…

reacties graag?xD

of upje :astonished:

Als je dat niet zelf kan bedenken… Pfoeh.
En mensen hebben ook een leven dus we kunnen niet allemaal binnen 2 minuten reageren.

Ik denk dat je beter een andere hobby kunt gaan zoeken. :stuck_out_tongue:

hoezo dat xD

doe gewoon wat inspiratie op bij andere fotografen? Of neem altijd je fototoestel mee en als je wat ziet, maak er dan een foto van. ofzo

Ik zou dat gaan fotograferen waar je interesse ligt.

Goed idee! alleen dat kan ik dan waarschijnlijk morgen doen xD want nu zit onze manege dicht

Haha, als je dat niet kon bedenken, weet ik niet of je wel creatief genoeg bent? :stuck_out_tongue:

nouja dat kon ik wel bedenken want ik heb het vanmiddag nog gedaan maar ik wil nu ook fotos maken

^mee eens, als je serieus wilt fotograferen moet je toch wel enige creativiteit in je hebben, anders zul je er nooit iets mee bereiken als je niet zelf de inspiratie hebt om wat de fotograferen.

Ga je nu naar buiten en het nachtleven fotograferen (:

dingen die je mooi vind. Of fotografeer gewoon normale dingen en bewerk ze op de computer!

haha ik ben wel creatief genoeg maar ik wou gewoon weten of jullie ook nog ideen hadden xD

als iemand een idee heeft, werkt diegene het zelf wel uit…
het leuke van fotografie is juist dat je dat helemaal zelf kan verzinnen.

Kijk in fotografie topics van anderen wanneer je niet weet wat je wilt fotograferen.

Je moet trouwens niet op pad gaan met het plan ‘ik ga die boom daar fotograferen’, dan is er toch geen reet aan? Het moet gewoon een beetje op je pad komen vind ik. Loop gewoon een rondje, en probeer bepaalde ‘beelden’ in je hoofd te zien. Dat heb ik iig altijd.